Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka jäätte ensiviikolla lomalle niin harmittaako kun sää muuttuu epävakaiseksi - seuraavaksi kahdeksi viikoksi lupaa sateita ja alle +20

Vierailija
01.07.2022 |

Se on lomalaisille kurjaa säätä tiedossa. Rantakelit voitte unohtaa.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopivasti! Olen aktiivinen ihminen ja inhoan paikoillaan makoilua.

Viileämmällä säällä jaksaa ulkoilla, retkeillä, hoitaa puutarhaa ja vaikka mitä.

Töissä ei ole kunnon ilmastointia ja nämä viikot ovat olleet yksi iso kärsimys.

Vierailija
42/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas rakastan ulkoilla ja kävellä! Kävelen päivässä normaalisti noin 15 kilometriä, käyn melkein päivittäin keskustassa ikkunaostoksilla lisäksi. Tykkään olla siis liikkeessä! Nyt kuumalla en jaksa yhtään, olen ollut vain sisällä ja voinut huonosti. Järvelle on viisi kilometriä suuntaansa, ei autoa, joten uimaan ei pääse. En jaksa pyöräillä tuota matkaa, vaikka kuntoni on erittäin hyvä, sillä en vain kestä hellettä. Sateessa on kiva kävellä, minulla on kahdet kumisaappaat.

N30. 160 cm/48 kg, silti en kestä kuumaa yhtään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita! Ihana kesäsade saisi tulla jo, astmaatikko kiittää. Mun on ollut vaikeampi hengittää nyt viikon verran. Tuntuu että lääkkeet ei auta.

Mutta siis muutenkin on ihan hyvä, että luonto ja eläimetkin saa vettä.

Vierailija
44/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita yhtään. Syksy ja talvi on mulle parasta aikaa eli rakastan myös sateita ja ukkosia. Vihaan helteitä. Uimista en harrasta enkä muutenkaan rannoilla olemista :)

Vierailija
45/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, päinvastoin ihanaa! Meilläpäin näyttäisi olevan 21 astetta useimpina päivinä. Sataa toki jonkin verran, mutta todennäköisesti kuuroina, joten aurinkoakin näkyy. Lisäksi kasvimaa kaipaa kipeästi vettä, joten ei todellakaan haittaa. Pian pääsee toivottavasti vähän sienestämäänkin jos tulee enemmän vettä.

Vierailija
46/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuullut lentokoneista?

Vierailija
47/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Oon ollut lomalla nytkin, lähinnä istunut kotona ilmastointilaitteen alla ja illalla käynyt ulkona toteamassa, että edelleen on kuuma.

Harrastan pyöräilyä, vaeltamista ja lenkkeilyä, ja teen niitä mieluummin 15 asteen tihkusateessa kuin 30 asteen helteessä. Uimisesta ja auringonotosta taas en välitä. Juhannuksen jälkeen mietin, josko olisi lähtenyt Madeiralle hellettä karkuun, kun siellä on lämmöt olleet vajaata 20 astetta.

Vierailija
48/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään! Rakastan sadetta ja alle kahdenkymmenen asteen lämpöä. Niin helppo hengittää.

Myös sade kuuluu kesään 🙂

Vierailija
49/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, en tykkää helteistä. Rannalla en ole koskaan viihtynyt.

Vierailija
50/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo vitsi? Miksi haittaisi? Ei todellakaan haittaa. Muutenkin vähän väheksyen katson ihmisiä, joiden tekemisen säätila sanelee ja puheen täyttää säätilasta valittaminen.

Vierailija
51/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, kivempi käydä fillaroimassa joko maantiellä tai metsässä kun ei ole niin tukalan kuuma :)

Vierailija
52/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, jaksaa ehkä tehdäkin jotain, kun vähän viilenee.

Vierailija
53/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Otin saikkua helteiden ajaksi ja nyt jatkan saikulta kesälomalle.

Vierailija
54/54 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää on asia, josta ei kannata valittaa, koska siihen ei voi vaikuttaa mitenkään. Jos jostain haluaa valittaa, niin sellaisista asioista, joihin voi vaikuttaa.