Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka jäätte ensiviikolla lomalle niin harmittaako kun sää muuttuu epävakaiseksi - seuraavaksi kahdeksi viikoksi lupaa sateita ja alle +20

Vierailija
01.07.2022 |

Se on lomalaisille kurjaa säätä tiedossa. Rantakelit voitte unohtaa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko totta? Jee! Johan tässä helteet on nähty.

Vierailija
22/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Lähdemme Italiaan lomailemaan. Näyttäisi siellä ennusteissa olevan aurinkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ärsyttää, jos on jatkuvaa, viilenenvä ilma ei.

Keskiviikkona eka lomapäivä ja tiistaina iltapäivällä pitäisi alkaa sataa... jippii.

Vierailija
24/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita yhtään jos lomalla ei oo helle. Voi tehdä ja kulkea kunnolla. Sadekaan ei haittaa kunhan ei kokoajan 24/7 tuu vettä.

Vierailija
25/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luojan kiitos että tulee ihana kesäsää lomaksi! Eikä kuukausiennuste lupaa enää helteitä.

Hyvä että tämän kesän tuskahelteet sijoittu työajalle kun sai ilmastoidussa toimistossa istua.

Vierailija
26/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Oken ollut nyt jo 8 viikkoa etätöissä mökillä ja työpiste on ollut terassilla.

Vierailija
27/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Torstaina Kreikkaan ja siellä on lämmintä!

Vierailija
28/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut todella kuuma. En tiedä ketään kuka siitä erityisesti on pitänyt.

Minä! Ja ensi viikolla pääsen Kreetalle, niin saa nauttia lisää lämpimistä keleistä . Kerrankin niin, että Suomessa kylmenee kun minä pääsen lämpöön, yleensä menee juuri toisin päin 😄.

29/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita. Jään äitiysvapaalle ja ihanaa, kun ilma viilenee. <3

Vierailija
30/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä! Ja ensi viikolla pääsen Kreetalle, niin saa nauttia lisää lämpimistä keleistä . Kerrankin niin, että Suomessa kylmenee kun minä pääsen lämpöön, yleensä menee juuri toisin päin 😄.

Oliko sinne tänä keväänä jotenkin tosi hyvät tarjoukset, kun joka toinen tuttu tuntuu laittavan someen kuvia Kreetalta . Mukavaa reissua sinullekin :)

Vierailija
31/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään harmita, kuumassa en jaksa tehdä mitään ja mulla olisi pihalla kaikenlaista pientä puuhaa, ....uimista ei sadekaan estä. Ja saa nukutuksi, kun yöt ei ole kuumia, ja se on lomalla tärkeää että saa levättyä. Mulla on ollut niin paska kevät (poika joutui tutkintavankeuteen, vapautettiin kyllä syytteistä käräjillä mutta työpaikka meni, on tämä paska poliisivaltio) valvottuine öineen, että kyllä tarttee nyt lepoa. 

Vierailija
32/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän harmitti että on joutunut lomailemaan jo vähän, helteellä ei jaksa pihalla mitään, ihan sama olisi istua töissä! Onneksi viilenee.

Vierailija
33/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, että monet erehtyy luulemaan ihmisten haluavan lomalla vain rannalle ja kovat helteet ja vain, koska itse haluaa. :D Pitäisi aikuisena jo tietää ihmisten haluavan monenlaisia, erilaisia juttuja. Itse en makaa lomaani jossain rannalla suorassa auringonpaisteessa. Oon aina inhonnut sitä ja ihmetellyt, miksi siitä tykätään ja kuka edes jaksaa vain maata - passiiviset ihmiset vissiin? Helteitä inhoan myös. Ihanaa, kun ne loppuu!!

Minua taas ihmetyttää että ihmiset kuvittelee rannalla makoilun olevan ainoa asia jota helteellä voi tehdä. Minä käyn pelailemassa rantalajeja, pyöräilemässä tai patikoimassa mieluiten juuri silloin kun on lämmin eikä tarvitse pukea mitään tuulipukua päälle. Paljon passiivisempi olen kylmällä ja sateella kun voi vain maata telkkarin edessä.

Vierailija
34/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu vahingoniloinen aloitus. No niitähän täällä riittää toki.

Mulla ei vielä ala loma, mutta ensi viikon jälkeen alkaa. Toivoisin että ei ihan näin kuumaa säätä olisi, sillä tykkään pyöräillä ja käydä metsälenkillä sekä tehdä puutarhassa hommia. Nyt on päässyt pyöräilemään vaan tosi aikaisin aamulla, enkä muutenkaan oikein ole pystynyt olemaan ulkona. Minulla on nimittäin niin herkkä ja vaalea iho, että tuo runsas UV-säteily aiheuttaa ihottumaa.

Ja eiköhän myös niillä helteestä pitävillä ihmisillä tule aivan mukava loma, vaikka välillä vähän sataisi ja olisi viileämpää. Lomalla on kuitenkin vapaa aikataulu ja mahdollisuus tehdä niitä asioita joista pitää.

Vierailija
35/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan! En ole viikkoon nukkunut kunnolla, päätä särkee eikä ruoka maistu. Ei voi treenata kun on liian kuuma. +20 nyt heti pliis.

Vierailija
36/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on outoa, että monet erehtyy luulemaan ihmisten haluavan lomalla vain rannalle ja kovat helteet ja vain, koska itse haluaa. :D Pitäisi aikuisena jo tietää ihmisten haluavan monenlaisia, erilaisia juttuja. Itse en makaa lomaani jossain rannalla suorassa auringonpaisteessa. Oon aina inhonnut sitä ja ihmetellyt, miksi siitä tykätään ja kuka edes jaksaa vain maata - passiiviset ihmiset vissiin? Helteitä inhoan myös. Ihanaa, kun ne loppuu!!

Minua taas ihmetyttää että ihmiset kuvittelee rannalla makoilun olevan ainoa asia jota helteellä voi tehdä. Minä käyn pelailemassa rantalajeja, pyöräilemässä tai patikoimassa mieluiten juuri silloin kun on lämmin eikä tarvitse pukea mitään tuulipukua päälle. Paljon passiivisempi olen kylmällä ja sateella kun voi vain maata telkkarin edessä.

Niin, meitä on moneen junaan. Itse taas nautin juuri eniten liikkumisesta silloin, kun ilma on happirikkain.  Ja tämän vuoksi ollaan onnekkaita, että asutaan täällä vaihtelevien säiden Suomessa :)

Vierailija
37/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikolla pois Suomesta ja paluu reilun kahden viikon kuluttua joten ei haittaa. Suomen helteistä olen ehtinyt nauttia sillä työsuunnittelulla tälle viikolle sattui vallan kaksi työvuoroa. 

Vierailija
38/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen, vaikka olenkin joutunut olemaan päivät töissä (ilman ilmastointia) ja päässyt nauttimaan hyvistä keleistä vain iltaisin. Toivottavasti lämpöä riittäisi myös minun lomilleni asti.

Vierailija
39/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä harmita.

Vierailija
40/54 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotan viileit säitä! nythn ei ole voinut kuin kykki sisällä, kun ulos lähtee on edess tuskankuuma ilmapatsas