Onko ihmisellä niin paha olla itsensä kanssa, että täällä kirjoittaa tekeytyen toiseksi?
Mikä ihme siinä on, että ihmisellä on tarve täällä kirjoittaa tekeytyen joksikin toiseksi? Oma mielenterveys heikolla hapella? Kannattaa muistaa, että rikoslain pykälät ulottuu myös nettikirjoituksiin anonyyminä kirjoitettuna.
Kommentit (7)
En osaa vastata ap:n kysymykseen, mutta ehkä on ihmisiä samankaltaisissa tilanteissa. Mäkin olen useamman kerran lukenut täältä juttuja, jotka voisivat olla mun kirjoittamia, mutta tiedän, etten ole niistä tänne kirjoitellut. Ehkä ei sitten niin uniikkeja ollakaan :).
No olen kyllä huomannut, että täällä kaikki vetää jotain roolia kun näitä juttuja lukee vs todellisuus.
Miksi toiseksi tekeytyminen olisi nettirikos?
Onko joku täällä esiintynyt henkilönä jonka maineen haluaa mustamaalata?
Ihmiset ovat täällä varmaankin samaan tapaan aitoja kuin muuallakin. Mitä tuo aito sitten tarkoittaa, jos ei omilla kasvoilla ja nimillä toimita? En halua kaupungillakaan kulkea niin, että kaikki tunnistaisivat minut ja tietäisivät kuka olen. Monet kulkevat laitettuna ja hienot, laadukkaat vaatteet päällä yrittäen antaa itsestään hieman parempaa kuvaa ja sitten ihmisen elämä saattaa olla ihan sekaisin. Ihmiset valehtelevat ja petkuttavat. Pitävät kulisseja yllä. Mitä se aitous sitten täällä olisi, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toiseksi tekeytyminen olisi nettirikos?
Onko joku täällä esiintynyt henkilönä jonka maineen haluaa mustamaalata?
Eiköhän kyse ole tietystä anonyymistä kirjoittelijasta, joka kokee palstailijat, aloitukset ja poistot suoraan hänen henkilöönsä kohdistuvina.
Olen tänään Aimo.