Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käskee aina nostamaan lauteen ylös

Vierailija
01.07.2022 |

Onko muilla samanlainen käytäntö kotonaan, että laude tuleekin jättää aina ylös?

Välillä olen unohtanut nostaa, niin mies pissaa lauteelle ja sanoo sen olevan minun oma vikani!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannen kuuluu olla alhaalla, kun ei käytössä ja avataan vain tarpeeseen.

Vierailija
22/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan. Teillä on yksi kylpyhuone ja pesette hampaanne kusiharjoilla?

Tapasin miehen joka oli teipannut vessan renkaan ylös. Siinä altaan reunalla oli myös hammasharja ja palasaippua. En koskenut mieheen enää, yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä noin päin, vaan aina niin päin, että käynnin jälkeen kansi kiinni. Hygieenisempäähän se noin on, kun kansi kiinni ne pöntön bakteerit pysyvät pöntössä ja kukin varmasti pesee kätensä (TOIVOTTAVASTI) vessassa käynnin jälkeen.

(näin muuten sieluni silmin tuon lauteille pissaavan miehen nimenomaan saunassa ja mietin, onpa kyllä tyyppi)

Vierailija
24/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöntönkansi?

Niin, mies pitää sitä aina ylhäällä ja käskee minutkin sen aina ylös nostamaan, on kuulemma hygienisempää kun ei tarvii lauteeseen koskea kenenkään, muuta kuin silloin jos käy istunnolla.

ap

Eikä sun miehelläsi toimi jalat? Jotkut miehet nostaa sen kannen jalallaan erityisesti julkisissa vessoissa. MIksei sun miehes voi tehdä sen saman kotona?

Ja onnistuu sama naisiltakin. En mä koskaan julkisissa vessoissa koske pöntön kanteen tai renkaisiin, vaan heivautan ne jalalla ylös tai alas. 

Vierailija
25/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana kutsua vessan reunusta ja kantta lauteiksi, eikä ole tapana jättää niitä ylös. Ei ollut lapsuuden kodissa, ei omassa asunnossa, eikä nyt miehen kanssa yhteisessä talossa. En usko, että tuo on kovin yleistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme