Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käskee aina nostamaan lauteen ylös

Vierailija
01.07.2022 |

Onko muilla samanlainen käytäntö kotonaan, että laude tuleekin jättää aina ylös?

Välillä olen unohtanut nostaa, niin mies pissaa lauteelle ja sanoo sen olevan minun oma vikani!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on vain yksi ratkaisu: älä sauno ja miehelle vaipat käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vessanlaudetta!ap

Vierailija
4/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntönkansi?

Vierailija
5/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin vessanlaudetta!ap

Puhu sitten pönttörenkaasta. Saunassa on laude. Ei tuo ole kovin yleinen ilmaisu vessassa.

Vierailija
6/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuse sinä kostoksi keittiöön.

Vierailija
7/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pöntönkansi?

Niin, mies pitää sitä aina ylhäällä ja käskee minutkin sen aina ylös nostamaan, on kuulemma hygienisempää kun ei tarvii lauteeseen koskea kenenkään, muuta kuin silloin jos käy istunnolla.

ap

Vierailija
8/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies on idiootti. Painuisi mäkeen.

Vierailija
9/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä paskoin sängylle kun mies ei ollut laittanut päiväpeittoa. Hänen syy siis.

Vierailija
10/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöntönkansi?

Niin, mies pitää sitä aina ylhäällä ja käskee minutkin sen aina ylös nostamaan, on kuulemma hygienisempää kun ei tarvii lauteeseen koskea kenenkään, muuta kuin silloin jos käy istunnolla.

ap

Saunassa on lauteet. Vesssnpöntössä on kansi, joka pidetään kiinni silloin, kun sitä ei käytetä. Kouluta miehesi käymään vessassa kusella, saunaan ei ole tapana ruikkia.

Vierailija
11/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöntönkansi?

ap

Kusetko sinäkin seisaallaan?

Vierailija
12/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöntönkansi?

ap

Saunassa on lauteet. Vesssnpöntössä on kansi, joka pidetään kiinni silloin, kun sitä ei käytetä. Kouluta miehesi käymään vessassa kusella, saunaan ei ole tapana ruikkia.

Niin olenhan minä tästä toki sanonut, mutta mies sanoo, että minun pitäisi laskea sen "kosketus keski-arvon" mukaisesti, hänen mukaansa kansi aina ylhäällä vähentää koskettamisen tarvetta.

ap

Vierailija
13/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ei edes ansaitse ohjetta, jätä se sika. Tämä aloitus ehdolla kauden surkeimmaksi yritykseksi.

Vierailija
14/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieenisin on laittaa molemmat kannet kiinni.

Kädet pestään vessassa käynnin jälkeen, niin sitä kanteen koskemista ei tarvitse pelätä.

Vierailija
15/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei koskenut kanteen, nainen nosti kanteen.

Vierailija
16/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädet pestään vessassa käynnin jälkeen, niin sitä kanteen koskemista ei tarvitse pelätä.

Leviäähän sormista pöpöjä siihen kanteen, ja moni mies jättää muutenkin pesemättä jos eivät kuseksi käsillensä.

ap

Vierailija
17/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leviäähän sormista pöpöjä siihen kanteen, ja moni mies jättää muutenkin pesemättä jos eivät kuseksi käsillensä.

ap

Asutte kulmakuppilassa?

Vierailija
18/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pöntönkansi?

ap

Niin olenhan minä tästä toki sanonut, mutta mies sanoo, että minun pitäisi laskea sen "kosketus keski-arvon" mukaisesti, hänen mukaansa kansi aina ylhäällä vähentää koskettamisen tarvetta.

ap

Sano miehellesi, että jos se kannen laskeminen ei suju, voi muuttaa kosketuskeskiarvoineen muualle. Itse en jaksaisi edes lähteä vänkäämään tuollaisesta asiasta.

Vierailija
19/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kuulostaa oksettavalta tuo pariskunta kun ei tavallisimmat hygieniatavat ole hallussa.

Vierailija
20/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Teillä on yksi kylpyhuone ja pesette hampaanne kusiharjoilla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän