Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa

18.10.2006 |

Miten saan opetettua 3 kk ikäisen vauvan syömään myös istuallani? Olen tähän asti vaihdellut imetysasentoja, ja vauvalle on maito aina maistunut. Nyt hän on ruvennut poikotoimaan istualleni syöttämistä; hän vain hermostuu ja huutaa naama punaisena. Heti kun menen makuuasentoon, hän rauhoittuu ja tissi kelpaa. Maitoa saattaa pystyasennossa tulla liian kovalla paineella, ja olenkin joskus lypsänyt sitä pois ennen imettämistä, mutta eikös lypsäminen vain lisää maidontuotantoa? Eikä joka paikassa ole mahdollisuutta lypsää. Muutenkin vauva on ruvennut ruokaillessa touhuamaan kaikkea muuta, eikä malta rauhoittua tissille. Mitä avuksi näihin ongelmiin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pumppaaminen kyllä tosiaan lisää maidontuotantoa. Meidän poika tykkää myös syödä makuultaan mutta syö myös sylissä kun otan hänet aika tiukkaan syliin lämpimään " turvaan" . Tuohon muiden asioiden sähläämiseen en itse ole keksinyt muuta kuin että ihan eliminoi kaiken muun kiinnostavan ympäriltä. Ääritilanteessa olen mennyt esimerkiksi pimeään vessaan imettämään.

Toivotaan että teillä on kyse vain vaiheesta, joka menee pian ohi! :-)

Vierailija
2/4 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en alussa pystyny olee tarpeeks rento istuallani, ja imetys ei sen takia onnistunu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...hups...lähti viesti ennen aikojaan...elikkä siis luin jostain kirjasta joskus, että kun rinnasta suihkuaa maitoa ja on pinkeä...niin voi huoleti lypsää pois sen verran,että suihkuaminen loppuu..näin rinta jää vielä täydeksi ja se EI lisää maidontuloa. Olen myös testannut ja toimii hyvin

Vierailija
4/4 |
22.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli samanlaista ja sai keplotella vaikka miten, että suostui syömään. Mut jossain vaiheessa unohdin koko asian ja sitten kun se tuli mieleen, niin vauva söikin jo ihan normaalisti.

Imetyksen kanssa on vaikka minkälaisia kausia. Meidän neiti raivosi rinnalla erittäin usein. Välillä tosiaan kelpas vaan pimeässä makuuhuoneessa kyleltään tissi ja välillä ei ollenkaan. Mut pari päivää kun menee niin huomaat, että taas kelpaa miten vaan.

Tytteli-83