Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä valehtelee

Vierailija
01.07.2022 |

Ystävä juo myös koko ajan viinaa ja käy baarissa, miesten vietävissä. Olemme monta kertaa sopinut menoja esim lenkille, mutta ystävä on perunut sen koska on tullut "muuta" eli baari reissu. En tajua miksi baari on tärkeämpi, olen antanut olla koska ei oikeastaan kiinnosta. Ystävä puhuu koko ajan viinan juonnista, en juo viinaa ja se ahdistaa. Pitäisikö tuosta sanoa jollekin? Olen vain huolestunut. Ei ole alaikäinen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi vie.

Masentunut.

Jotain on tapahtunut?

Ei kykene käsittelemään tapahtunutta. Siksi viina. Pako.

Onko ollut aiemmin erilainen?

Vierailija
2/4 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi vie.

Masentunut.

Jotain on tapahtunut?

Ei kykene käsittelemään tapahtunutta. Siksi viina. Pako.

Onko ollut aiemmin erilainen?

Olemme tunteneet aina, ystävä myös liikkuu oudossa porukassa. On ollut erilainen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua tohua useimmilla ihmisillä tuo! Niin kauan kuin itse sallit ystäväsi käytös ,se jatkuu. Koska olet vain hätä vara jos ei muuta?Vaihda ystävät .Itsekään en juo.Seurani on siis alkotomat ja tupakoimattomat. Myös ihmiset jotka hallitsevat ajan käytön, kellon ja kunnioittavat toisten aikaa.Ajoisssa ilmoittavat perutus jos oikea este.

Vierailija
4/4 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tuttua tohua useimmilla ihmisillä tuo! Niin kauan kuin itse sallit ystäväsi käytös ,se jatkuu. Koska olet vain hätä vara jos ei muuta?Vaihda ystävät .Itsekään en juo.Seurani on siis alkotomat ja tupakoimattomat. Myös ihmiset jotka hallitsevat ajan käytön, kellon ja kunnioittavat toisten aikaa.Ajoisssa ilmoittavat perutus jos oikea este.

Olemme riidelleet ystävän kanssa tästä, ystävä ei tajua että minulla on muuta tekemistä. Vannoin että ensi kerralla sanon päin naamaa, jos muu ei auta.

Ap