Miten ihmeessä vanhemmat ei osaa pukea lapsiaan??
Täällä kun näitä aloituksia tyyliin- " Mitä lapselle päälle kun asteita +6?"
on aina aikaajoin niin herää kyllä kysymys et kuinka vaikeaa se lapsen pukeminen voi ollakkaan. Kuinka olemme ennen av:tä saaneet lapset puettua alkuunkaan kun ei ole ollut tällaista kattavaa foorumia joista tuollainenkin asia täytyy kysyä!!
Kommentit (7)
Viis siitä, et onko lapsi " kuumakalle" vai " vilukissa" .
että ainakin meillä yksi palelee aina, toinen on hikipää, kolmannelle saa hanskat käteen vain aseella uhaten ja neljännelle on kai pipo kasvanut päähän..
Ettei vaan joudu aloitukseen " ... tänään nähtyä" :D
Ei kai siinä ole mitään omituista, jos haluaa toimia niin että lapsen olisi hyvä olla? Nämä internet-yhteisöt korvaavat monilla sen suku- ja perheyhteyden mikä oli aiemmin.
Vierailija:
Ei kai siinä ole mitään omituista, jos haluaa toimia niin että lapsen olisi hyvä olla? Nämä internet-yhteisöt korvaavat monilla sen suku- ja perheyhteyden mikä oli aiemmin.
Mä taas oon siinä uskossa että minä itse lapseni äitinä tiedän ventovieraita ihmisiä paremmin koska lapsellani on hyvä olla..
Vierailija:
Vierailija:
Ei kai siinä ole mitään omituista, jos haluaa toimia niin että lapsen olisi hyvä olla? Nämä internet-yhteisöt korvaavat monilla sen suku- ja perheyhteyden mikä oli aiemmin.Mä taas oon siinä uskossa että minä itse lapseni äitinä tiedän ventovieraita ihmisiä paremmin koska lapsellani on hyvä olla..
Eihän täällä kukaan kyselijä noteeraa vastauksia jotka jotenkin poikkeaa siitä mikä itsellä on ollut alkuperäinen ajatus.
Voi tätä uusavuttomien aikaa....