Rikollisia kohdellaan paremmin Suomessa kuin lapsia ja nuoria, jotka käyvät kunnolla koulunsa eivätkä aiheuta muille häiriöitä
Tarkoitus olisi valmistua ja sitten tuottaa yhteiskunnalle jotain, mutta kuka haluaa tukea tällaista yhteiskuntaa? En minä ainakaan.
Kommentit (7)
Maamme on rikollis ja kiusaajaystavallinen maa. Paras ja lempein maailman mitassa.
Myös oikeus puuttuu täältä. Virka ja riistäjäeliitti haalii tänne ulkomaista tyhjataskuja.
Sellainen, jolta saa rahat vietyä, kynitään.
Vanhuksia kohdellaan kaikkein huonoiten.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuksia kohdellaan kaikkein huonoiten.
Joitakin lapsia myös. Minä melkein kuolin järjestelmällisen rikollisuuden takia. Olette oksettavia.
Se johtuu myös niiden rikollisten vanhemmista ja statuksesta.
-Kapanteri.- kirjoitti:
Maamme on rikollis ja kiusaajaystavallinen maa. Paras ja lempein maailman mitassa.
Myös oikeus puuttuu täältä. Virka ja riistäjäeliitti haalii tänne ulkomaista tyhjataskuja.
Sellainen, jolta saa rahat vietyä, kynitään.
Kannattaisi opiskella Suomen kriminaalihuollon historiaa ja miten vankeinhoitopäällikkö K J Långin uudistukset paransivat koko yhteiskuntaa kustannustehokkuutta parantaen.
Norjassa on vielä huomattavasti paremmat olot vankiloissa, ja niin on uusintarikollisuuskin maailman pienin. Sitä pidetään hyvänä sijoituksena koko kansan hyvinvointiin.
Minä mm. olin kunnollinen lapsi, mutta järjestäytyneet rikolliset saavat tehdä ihan mitä vain oman elämäni tuhoamiseksi. Satanistikulttikusiaiset.