Normal uusi kauppaketju
Onko joku käynyt uudessa Normal kaupassa? Mitä ostit? Tanskalainen päivittäistavarakauppa.
Kommentit (20)
Kyllä täällä kehäkolmosen ulkopuolella on uusi.
Käsisaippuaa ja shampoota ostin, molemmat mulle uusia merkkejä ja ovat olleet hyviä.
lokakuussa 2021 tuli Suomeen siis on se uusi!
samaa roinaa kuin muuallakin, en lähtis hamstraamaan
Olen käynyt. Totesin, että samaa roinaa saa muistakin kaupoista jos tarvii. En aio mennä uudestaan.
Kamala pohjaratkaisu, kapeakäytäväinen sokkelo. Jos jää harmittamaan ettei ottanut jotain tavaraa niin takaisinpäin on vaikea päästä.
Ihan paras kauppa. Meidän perheemme kauppa.
Todella paljon kaikkea sekalaista ostin. Menen uudelleen paremmalla ajalla.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt. Totesin, että samaa roinaa saa muistakin kaupoista jos tarvii. En aio mennä uudestaan.
Paska asenne sulla.
Mihin tätä kukaan tarvitsee? Meillä on jo tokmannit ja rustat joista saa niistäkin halpasaippuaa, mutta valikoima muuten paljon laajempi.
En ole kuullutkaan aikaisemmin. Näköjään lähimmässä kauppakeskuksessa olisi liike. Näyttäisi olevan vähn niin kuin vanhanajan kemikalikauppa.
Järkyttävä krääsäputiikki. Kävelin ohi ja se riitti siitä kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullutkaan aikaisemmin. Näköjään lähimmässä kauppakeskuksessa olisi liike. Näyttäisi olevan vähn niin kuin vanhanajan kemikalikauppa.
Ei ole. On samalainen halpakrääsä kauppa kuin Tiger tms.
Vierailija kirjoitti:
Mihin tätä kukaan tarvitsee? Meillä on jo tokmannit ja rustat joista saa niistäkin halpasaippuaa, mutta valikoima muuten paljon laajempi.
Kilpailu laskee hintoja. :)
Meinasin ostaa ihan vitsillä peppumaskin. Ihan oikeasti oli sellainen myytävänä. Jätin kuitenkin ostamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpailu laskee hintoja. :)
Just joo. Oliko muita vitsejä?
Loistava kauppa. Ei vastaavaa Suomessa. Ostan tuotteita joita yleensä ostan Keski-Euroopasta tai lentokentältä, esim kasvorasva.
Erikoinen liike; kaiken krääsän keskeltä ostin puoli-ilmaiseksi Elisabeth Ardenia 😅 Nestcafen latteja ja ihania suklaita halvalla.
Kävin. Ostin käsisaippuaa ja suihkugeeliä. Ihan kiva kauppa, ehkä vähän sekainen/sekava jotenkin. Tai sitten menin vaan pyörälle päästäni kun tavaraa oli niin paljon..