Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihailee ranskaa ja ranskalaisia naisia

Vierailija
30.06.2022 |

Olen käynyt läpi vaikean eron luottamusongelmien vuoksi ihmisestä, joka teki toista ja sanoi toista. Se ihminen ei aidosti halunnut minua ja sen vuoksi erosimme.
Löysin miehen, joka vaikutti kaikinpuolin täydelliseltä, kunnes hän veti sen pari bisseä ja avasi suunsa. En vain enää pysty kokemaan mitään tunteita häntä kohtaan, ja ne kuolivat nopeasti.

Miehen ranskalaisfanitus pisti ilmat pihalle. Olen itse täysin sen kansan vastakohta. Olen hieman ylipainoinen, en erityisen kaunis, pukeudun käytännöllisesti ja ehostaudun säännöllisesti, siitä ei ole kyse, mutten voi sanoa olevani mikään chic. En käytä korkokenkiä, lipitä viiniä tai harrasta sotkuisia nutturoita ja syön terveellisesti. Tuo miehen kommentti ranskalaisesta ex-tyttöystävästä ja ranskalaisten naisten ylivertaisuudesta ylipäätään vaivaa minua - miksi hän on kanssani, jos en vastaa hänen naismakuaan? Minua myös loukkaa tuollainen vertailu. En koskaan tule voittamaan tätä, koska passissa lukee suomi.
Onko tämä vain hiljaa nieltävä?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sulla ole kavereita joille tilittää tuota sen sijaan että avaudut tänne?

Hyvä juttu on että ylipainosta pääsee eroon.Jos haluaa. Kuten miehestäkin jos tuntuu etteivät arvonne kohtaa.

Vierailija
2/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin onko hän siis seurustellut jonkun pariisittaren kanssa? Koska voin sanoa, ettei ne naiset muualla Ranskassa oo yhtään sen enempää chic ku suomalaisetkaan. Pariisi on vähän oma maailmansa, muualla maassa on ihan tavallisia pullukoita, joilla ei ole sotkuista nutturaa ja jotka myös pukeutuvat käytännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä sulla ole kavereita joille tilittää tuota sen sijaan että avaudut tänne?

Hyvä juttu on että ylipainosta pääsee eroon.Jos haluaa. Kuten miehestäkin jos tuntuu etteivät arvonne kohtaa.

En ole ap, mutta totean vain, että tämä on keskustelupalsta. Kyllä täällä saa avautua (ja pitääkin avautua), jos ei ole välttämättä muita kenelle voisi jutella.

Vierailija
4/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun tunteet kuoli jo, niin miksi edes pohdit asiaa?

Vierailija
5/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en tiedä. Vaikea sanoa, että mukaiset arvot teillä on ja onko tuo siis vain sellaista puhetta.

Minusta siitä voi sanoa suoraan sille kumppanille, että ihailet ranskalaisia ja seurustelet tällaisen suomalaisen kanssa

Että sinusta tuntuu siltä, että sinunkin pitäisi olla sellainen ranskatar, että olisit riittävä.

Kerro se. Mitä vastaa tai miten jatkossa toimii, sitten näet.

Pääasia, että puhut. Alussa voi oikeasti tahattomasti loukata. Eikä voi tietää myöhemminkään, mikä loukkaa, jos kukaan ei kerro.

Puhu vaan rohkeasti. Fiksu mies tajuaa ja toimii sen mukaan. Tollo ei välitä, mutta sellaista et halua. Ja sitten on selvä peli.

Vierailija
6/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskassa naiset ei käytä rintsikoita 🤔

Vierailija
7/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ranskafanimiehen kanssa. Olen itsekin pyöreä, vaalea suomalainen nainen.

Tiedän aivan satavarmasti, että mies piti ja pitää minua edelleen haluttavana ja seksikkäänä. Suhteemme päättyi aivan muista syistä. Olemme hyvissä väleissä edelleen.

Ihmisellä voi olla laaja maku. Toisaalta, jos miehen kommentit ovat tökeröitä, ei niitä tarvitse jäädä kuuntelemaan.

Jos haluat yrittää miehen kanssa, parasta olisi keskustella asiasta mahdollisimman neutraalisti, ilman, että syötät miehelle ennakko-oletuksia mihinkään suuntaan.

Vierailija
8/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ranskan kielen pääaineopiskelijana Helsingin yliopistosta voin sanoa, että ranskalaiset naiset ja miehet on kyllä vähän karvaisempia kuin suomalaiset. Meillä oli yliopistolla ranskan kursseilla yks pariisilainen nuori nainen harjoittelijana ja huomasin hänellä olevan karvaisemmat kädet kuin suomalaisilla nuorilla naisilla. Se siitä chicistä sitten. Toi on vaan ranskalaisiin naisiin liitetty yleinen stereotypia.

Vierailija
9/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskankieli on todella kauniis.

Vierailija
10/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskankieli on todella kauniis.

Palljon voita ja kermaa.

Vierailija
11/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaiset perunat on hyviä ketsupin ja sinapin kanssa. Ripaus grillimaustetta niin avot!

Vierailija
12/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta kokemusta ja se intiimialueiden viidakko...

Vierailija
13/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin ranskan kielen pääaineopiskelijana Helsingin yliopistosta voin sanoa, että ranskalaiset naiset ja miehet on kyllä vähän karvaisempia kuin suomalaiset. Meillä oli yliopistolla ranskan kursseilla yks pariisilainen nuori nainen harjoittelijana ja huomasin hänellä olevan karvaisemmat kädet kuin suomalaisilla nuorilla naisilla. Se siitä chicistä sitten. Toi on vaan ranskalaisiin naisiin liitetty yleinen stereotypia.

Mitä karvoista, pääasia että on laiha.

Vierailija
14/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin onko hän siis seurustellut jonkun pariisittaren kanssa? Koska voin sanoa, ettei ne naiset muualla Ranskassa oo yhtään sen enempää chic ku suomalaisetkaan. Pariisi on vähän oma maailmansa, muualla maassa on ihan tavallisia pullukoita, joilla ei ole sotkuista nutturaa ja jotka myös pukeutuvat käytännöllisesti.

Totta, mutta paljon vähemmän tuolla on oikeasti lihavia (obese) kuin Suomessa. Naisista Suomessa lihavia on 28%, ylipainoisia joku 60%. Ranskassa vastaavat prosentit ovat 15% ja 40%. 

Vierailija
15/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla miehiin päin. Ranskalaiset naiset ovat nimittäin karvaisia (jopa viiksekkäitä). Rumaa ja mautonta porukkaa, ylimielisiä ja vanhanaikaisia.

Vierailija
16/16 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota seuraavaa avautumista ja ala kertoa tarinaa Gambian-matkoista ja ihanista gambialaismiehistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi