Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon puolisonne valittaa kotona töistään?

Vierailija
30.06.2022 |

Ja heijastuvatko työelämän vaikeudet perhe-elämäänne? Miten? Entä miten itse reagoitte "työvalitukseen"?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valita koskaan. Välillä tuntuu siltä, että nauttii enemmän töistä kuin kotona olemisesta.

Vierailija
2/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoittain.

Missä voisi sydäntään painavia asioita purkaa paremmin kuin kotona, jossa oleva ihminen on puolellasi tukemassa ja lohduttamassa?

Sen verran heijastuvat, että kun toinen ei saa nukuttua huoliltaan, hän on väsynyt ja ärtyisä. Onneksi ei koko aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin jostain saattaa sanoa. Esim näillä helteillä valitteli yhtenä päivänä vähän kuumuutta töissä. Joskus sanoo, että on ollut vaikeampi projekti tai ei mennyt putkeen. Enempää en valitusta kuuntelisikaan, on ihan turha valittaa, jos asioille ei tee mitään.

Vierailija
4/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykyään valittele juurikaan ollenkaan, kun on nykyään firmassa, missä asiat on kunnossa. 

Vaikka esimiehenä työhön sisältyy paljon vastuuta ja hankalia asioita, jotka on ratkaistava, tuo se hänelle vain mielekkyyttä työhön.  Toki joskus tietysti on väsyttävämpiä aikoja, mutta eivät vaikuta mitenkään parisuhteeseemme, minusta on ihan mielenkiintoista kuulla työasioistaan. 

Vierailija
5/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajoittain.

Missä voisi sydäntään painavia asioita purkaa paremmin kuin kotona, jossa oleva ihminen on puolellasi tukemassa ja lohduttamassa?

Sen verran heijastuvat, että kun toinen ei saa nukuttua huoliltaan, hän on väsynyt ja ärtyisä. Onneksi ei koko aikaa.

Kai sekin käy ajan mittaan raskaaksi, jos jatkuvasti joutuu lohduttamaan ja tukemaan? Tai jos se valittaminen on päivittäistä?

Vierailija
6/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan heti, jos töissä joku asia pielessä tai epäonnistunut tai ei millään onnistu. Kiukuttelee tietysti mulle kun oon lähimpänä, jos työssä normaalia enemmän stressiä. Teen kaiken liian äänekkäästi  ja pyörin tiellä. Kaikki mitä teen tuntuu ärsyttävän häntä. Ihan ymmärrettävää, on työssä joka on äärimmäisen stressaavaa ja työjuttuja miettii tauotta. Tiedän kun olin itse joskus samassa ammatissa pitkään. En ota ihan kaikkia ärhentelyjä henkilökohtaisina vaikka ne minuun kohdistuvatkin kun ei tässä ketään muita ole. Koiralle ei sentään henno  kiukutella

Vierailija
7/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajoittain.

Kai sekin käy ajan mittaan raskaaksi, jos jatkuvasti joutuu lohduttamaan ja tukemaan? Tai jos se valittaminen on päivittäistä?

Kun se valittaminen meni meillä päivittäiseksi istuimme alas ja laskimme miten pärjäämme ilman puolison palkkaa ja hän jätti työnsä. Nyt lähinnä minä valitan kateellisena hänen työstään.🤣 Hän on kuin yksityisyrittäjä ison firman palveluksessa. Saa tulla ja mennä miten huvittaa.

Vierailija
8/8 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuuntelisi päivittäistä valittamista. Tilanteisiin joko sopeudutaan tai etsitään aktiivisesti muita ratkaisuja.