Nopeasti laukeavat kiihottuvat helposti
Aamulehdessä oli jokin aika sitten juttua ennenaikaisesta laukeamisesta. Yksi piirre näyttäisi yhdistävän niitä miehiä, jota laukeavat herkästi on se he kiihottuvat myös nopeasti. Itse ainakin allekirjoitan tämän väitteen. Minä saan erektion todella helposti ja nopeasti, mutta miinuspuolena on tuo nopea laukeaminen. Onneksi sentään seuraavalla kierroksella kestän pidempään ja vaimokin ehtii saamaan. Mites muut jotka kärsivät liian nopeasta laukeamisesta, oletteko helposti kiihottuvaa sorttia?
Kommentit (6)
Allekirjoitan kyllä tuon. Kiihotun nopeasti ja ikäväkyllä laukeankin nopeasti. Onneksi myös pystyn uusintakierrokselle nopeasti. Nuorena pystyin jatkamaan heti orkun jälkeen en ottanut edes välillä ulos. Nykyään vaatii muutaman minuutin lepotauvon.
Pääsevätköhän muutkin nopeasti laukeavat helposti uusintakierrokselle?
Näinhän se on. Kun kipinä syttyy herkästi ja palaa isolla liekillä, orgasmin tuloon ei välttämättä mene kauaa. Ihan loogista.
Itse olen varmaan keskitasoa tässä asiassa. Normaaleilla ärsykkeillä orgasmin tulo ei ole kovin hidasta mutta ei kyllä nopeaakaan. Sitten jos on ollut kauemmin ilman tai päivän mittaan on monta kertaa kiihottunut erektioon saakka saamatta kuitenkaan tyydytystä, voi nalli palaa nopeastikin. Mitä enemmän kiihotusta on kasautunut varastoon, sen nopeammin se laukaisee itsensä.
Olen hitaasti kiihottuva tyyppi, stondis pysyy ja pystyn kyllä pidättelemää niin kauan kun haluan.
Ongelmia tulee kun jotkut naiset olettaa että pitäisi seistä heti kun asettuvat makaamaan alasti sänkyyn. Kun kosketusta ei naiselta tule ja alan itse vemputtamaan meisseliä pystyyn, aletaan katsomaan ihmeissään mitä tuo pervo touhuaa, se akti oli sitten siinä kun molemmilta meni fiilis.
mun stondi kestää reilut 2 sekunttia, tuun sitä ennen ilman kosketusta.
Ei. Mun ex oli vehje kovassa tanassa jo ennen koskemista, mutta kesti jyystää vaikka 30min. Nykyiselle saa tehdä työtä, että nousee, on puolikova, mutta tulee alle 2 minuutissa.
No kyllä kai tuo ihan järkeenkäypää on. Jos kiihottavat tuntemukset tulevat helposti ja kevyemmällä stimulaatiolla, niin tottahan se myös orgasmin kehittymiseen pätee. Tai vaihtoehtoisesti jos mielikuvituksesta on suoremmat piuhat munaskuihin, niin seksinkin aikana ne mielikuvat antavat helpommin potkua.
Itse olen kai vähän siltä väliltä. Aina olen ollut herkkä kiihottumaan ja olen vielä päälle viisikymppisenäkin, ja kyllä sitä kieltämättä on enemmän saanut keskittyä siihen ettei ihan vielä tulisi kuin siihen että tulisipa jo. Vanhemmiten tuo taipumus on kuitenkin lieventynyt jonkin verran, ja olen myös ihan tietoisesti pyrkinyt treenaamaan omaa kestävyyttä eri tavoin. Tiedä sitten, onko treenaamisella ollut todellista vaikutusta, vai onko se kuitenkin vain tuo ikä joka toimii.