Mikähän autossa vikana kun tuli teksti acceleration reduced?
Moottorin toimintahäiriötä ilmoitti ja kaikki valot mittarissa vilkkui. Myös nopeus ja kierrosmittari seilasi välillä.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Akku on vaihdettu vuosi sitten. Ei se huono akku aiemminkaan oireillut noin. Ap
Hiukkas-suodattimen tukkeutuminenkin aiheuttaa noita ongelmia! Käytä kuitenkin huollossa,niin selviää!
Som paskana. Pajalle saat elokuussa, valohoitoa 500 eurolle ja vika uusiutuu elokuussa.
Kuumeni liikaa, vesi vähissä, pöly tykkinut. Ropeli ei käynnisty.
Vierailija kirjoitti:
Som paskana. Pajalle saat elokuussa, valohoitoa 500 eurolle ja vika uusiutuu elokuussa.
Mikä on som?
Ford ei ole auto, eikä piika ole ihminen.
For focus tosiaan kyseessä, diesel.
Vierailija kirjoitti:
Fix Or Repair Daily = FORD
Eipä ole tarvinnut minun fordiani pahemmin korjailla. Naapurin audissa taas tuntuu olevan jatkuvasti jokin paskana.
Vierailija kirjoitti:
Fix Or Repair Daily = FORD
Kulunut juttu mutta totta valitettavasti. Ap
Turboahdin uusittiin 2kk sitten ja egr-venttiili. Akku on reilu vuoden vanha ja laturi ehkä vajaa kaksi vuotta . Ap
Meillä ollut useita Fordeja, mulla varmaan neljä vai viisi Focusta ja isompana autona ollut ainakin kolme farkku-Mondeota. Vähävikaisia ja halpoja huollettavia olleet. Perushuolto jotain 200e luokkaa. Tosin aika vähillä kilsoilla ostettu käytettyinä. Yksi Mondeo uutena. Yhdessä Focuksessa alkoi varmaan automaattiaski vähän oireilla, meni äkkiä kiertoon ja vaihdoin uudemman samanlaisen. Meillä on ollut muitakin merkkejä ja mm. E-sarjan Mese vasta olikin susi. Huoltoon sai viedä vähintään pari kertaa vuodessa tonnin pari. Ei kyllä Fordeissa ole moittimista. VAG ketjuun en lähtisi. Enkä ranskalaisiin. Kaverin 25 000 ajetusta Pösöstä laukesi just moottori. Meni onneksi vaihtomoottori takuuseen...
Akku tai laturi luultavasti sökö. Huoltoon mars jos et itse osaa korjata.