Missä vaiheessa seurustelua kerrot kummpanista ystäville/ suvulle?
Ja missä vaiheessa tapaaminen?
Tehdäänkö sellaista edes?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ekojen treffien jälkeen 🙋
Toivottavasti naiset kiertää sut kaukaa.
Kerroin sitten, kun seurustelimme ihan oikeasti. Joskus nuorempana erehdyin mainitsemaan tapailevani erästä miestä yhdelle lörpölle tädille, ja hän kertoi asiasta kaikille! Vielä pari vuotta sitten eräs iäkäs seniilinpuoleinen sukulainen kyseli tuosta tapailumiehestä, ja kyllä kävi ärsyttämään uudestaan. Opin kyllä kerrasta, enkä sen jälkeen asioistani puhunut. Tätä tätiä muuten korpesi ja raskaasti, kun kuuli toista kautta minun tapailevan uutta miestä, vaan en uteluista huolimatta kertonut hänestä mitään, vasta sitten kun oikeasti seurustelimme.
Lähipiirille kerron heti ekoista treffeistä. Muut saa tietää kun tulee vastaan esim. kyläillään.
Vierailija kirjoitti:
Lähipiirille kerron heti ekoista treffeistä. Muut saa tietää kun tulee vastaan esim. kyläillään.
Miksi pitää lörpöttää heti kaikki treffit yms?
Minä pidän omat asiat omina asioinani.
Kaverit sai tietää parisuhteessa noin 1-1 1/2 vuoden seurustelun jälkeen, aloin ottamaan mukaan tapaamisiin jne.
Sukulaiset sai tietää kun mentiin kihloihin/ saivat kutsut.
Vanhemmille mainitsin hänestä kahden vuoden jälkeen kun olimme puhuneet ja sopineet kihlat.
Mutta huom! Minä en ole mitenkään tomanttinen ihminen / nainen joka määrittelee itsensä miehen kautta.
Ystävät tietää tapailuvaiheessa. Vanhemmille kerron kun vakavaa tai jotain 6-12kk. Veljelle kun sattumalta tapaavat.
No tän viimesimmän kanssa äiti piipahti kylään kun en itsekään vielä tiennyt tuleeko koko jutusta mitään.
Melko nopeasti. Kerron muutenkin kaikki asiat muille ennenkuin edes seurustellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaverit sai tietää parisuhteessa noin 1-1 1/2 vuoden seurustelun jälkeen, aloin ottamaan mukaan tapaamisiin jne.Sukulaiset sai tietää kun mentiin kihloihin/ saivat kutsut.
Vanhemmille mainitsin hänestä kahden vuoden jälkeen kun olimme puhuneet ja sopineet kihlat.Mutta huom! Minä en ole mitenkään tomanttinen ihminen / nainen joka määrittelee itsensä miehen kautta.
Anteeksi, mutta tuo kuulostaa enemmän siltä, kuin häpeäisit miestäsi. Se, ettei "määrittele itseään miehensä kautta" kai nyt sitäkään tarkoita, ettei voisi hänestä kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverit sai tietää parisuhteessa noin 1-1 1/2 vuoden seurustelun jälkeen, aloin ottamaan mukaan tapaamisiin jne.Sukulaiset sai tietää kun mentiin kihloihin/ saivat kutsut.
Vanhemmille mainitsin hänestä kahden vuoden jälkeen kun olimme puhuneet ja sopineet kihlat.Mutta huom! Minä en ole mitenkään tomanttinen ihminen / nainen joka määrittelee itsensä miehen kautta.
Anteeksi, mutta tuo kuulostaa enemmän siltä, kuin häpeäisit miestäsi. Se, ettei "määrittele itseään miehensä kautta" kai nyt sitäkään tarkoita, ettei voisi hänestä kertoa?
En ollenkaan, mutta itse en mene sellaiseen alku huuman höttöön ja kuvittele nopeasti että tässä se rakkaustarina nyt sitten on.
Katselen varovasti, mikä on ollut hyvä. Monesti olen ollut väärässä miehen suhteen, niin ihan hyvä että rauhassa saanut nuoleskella haavani ilman kenenkään kyselyitä tai uteluita.
Ja kyllä hänestä sitten kerroin, kun alkoi tuntua että tässä ollaan tosissaan ja saattaa pysyä matkassa.
Minä en tykkää sellaisista ihmisistä jotka lähes joka toisessa lauseessa puhuu puolisoistaan, olivat he sitten miehiä tai naisia, usein minun kokemuksen mukaan nämä ovat naisia.
Hermot menee parisuhde lässytyksistä.
T: se jolta kysyit
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa kertoa
Ai koskaan? 🤣
En missään vaiheessa, mitä se niille kuuluu. Kyllä se selviää pikkuhiljaa kaikille !
Häihin kutsutaan molempien suvut ja sitten esittäydytään kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa kertoa
Ai koskaan? 🤣
Ehkä niin
Sitten kun alkaa näyttää siltä, että tässä on nyt syntymässä jotain kestävämpää eli kumpikin ihan oikeasti haluaa yrittää parisuhdetta. Joskus tähän päästään noeammin ja joskus hitaammin.
Toivottavasti tuntevat kumppanin ennen raskautta. Muuten on melko...