Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te jotka asutte esim. miehenne omistamassa talossa/asunnossa

Vierailija
18.10.2006 |

tuntuuko siltä, että asutte omassa kodissa? Musta ei tunnu. Siis mies omistaa tämän meidän talon ja ihan oikeenhan se on, mutta haaveilen aina että ostan itselle jonkun oman asunnon ja laitan sen itselle ja menen sinne asumaan. Se ois oma koti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä merkitystä sillä on, kumpi asunnon omistaa, jos kerran avioliitossa ollaan. Meillä ainakin kaikki on yhteistä, riippumatta siitä kumpi sen on osatnut, niin myös koti. Home is where the heart is...

Vierailija
2/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tunu miestä haittaavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen muutanut miehen kotitilalle ja olen onneksi saanut sisutaa ja suunnitella remontit itse ja kodilta tuntuu en lähtis kulumallakaan pois vaikka käskettäis..Mun säästöillä on kyllä kaikki remontit maksettu mutta sillä ei merkitystä koska kaikki on yhteistä meillä ei ole sun ja mun rahoja ja autoja

Vierailija
4/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vain miehesi omistaa talon, miksette yhdessä?

Vierailija
5/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

itse olen muutanut miehen kotitilalle ja olen onneksi saanut sisutaa ja suunnitella remontit itse ja kodilta tuntuu en lähtis kulumallakaan pois vaikka käskettäis..Mun säästöillä on kyllä kaikki remontit maksettu mutta sillä ei merkitystä koska kaikki on yhteistä meillä ei ole sun ja mun rahoja ja autoja

Vierailija
6/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla ei ole muuta kuin omat työtuloni. Että tämmöstä se on kun on miljonääri miehenä. :) t. 2

Vierailija
7/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksen omistaisi?

Vierailija
8/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitään ongelmaa: Jos eroamme, olemme sopineet että saan jäädä asumaan yhteiseen kotiimme. Jos mieheni kuolee, perin hänet. As simple as that!

Vierailija
9/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mieheni silti ole sitä mieltä, että kaikki mikä on minun on myös hänen.

Vierailija
10/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä tuloilla etenkään. Ja mitään perintöjä tai muuta extraa minulle ei ole tulossa.

Vierailija
11/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuitenkin sun kotisi, niin kauan kun olette miehesi kanssa yhdessä.

Onnellinenhan sä saat olla kun asut jossain hulppeessa lukaalissa miehesi kanssa, jos teidän välillä on aitoa rakkautta, niin ei sillä ole väliä kuka sen asunnon omistaa.

Vierailija
12/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle asunto oli silti koti.

Sittemmin mies oli minun vuokralainen ja senjälkeen yhteistäasuntoa hankittaessa hän oli varma, että seuraava on oltava puoliksi molempien nimissä. Olin ilm. omistava " vuokranantaja" .

Onko tämä sitten hyvä? Molempien nimissä, mutta maksettu kaikkea muuta kuin puoliksi - nyt on minun vuoro rutista - ja ainakin silloin kun liittokin rutisee...

Vierailija
13/13 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on meidän perheen koti.