Te joilla ei ole ilmastointia mikä on asuntonne lämpötila nyt?
Kommentit (51)
Alle 29 on, ja tämän sietää vielä hyvin, ei edes hikoiluta kun pitää kaihtimet ja ikkunat kiinni auringonpaisteessa.
Näköjään 24 astetta, ulkona on 30.
30 eikä ole kivaa kun on vaihdevuodet ja kuumia aaltoja.
Olen lomallani täällä mökillä, mutta äitini kävi tänään kämpässäni kukat kastelemassa ja siellä oli 28 astetta. Onneksi ei tarvitse olla kotona. Meressä käyn uimassa monta kertaa päivässä ja täällä on muutenkin viileämpää kuin kaupungissa. Oletin kuitenkin että kotonani olisi edes asteen tai pari viileämpää nyt kun siellä ei olla.
Mulla on kuitenkin kotona sälekaihtimet kiinni ja kaikki ikkunat ollut kiinni helteiden ajan, enkä ole itse ollut edes kotona ja silti se lämpenee ihan siinä missä muutenkin.
Sisällä: 26.9 astetta
Ulkona parvekkeella: 27.7 astetta
Enpä ole katsonut. Meillä on sisälämpötila noin 22 astetta ympäri vuoden, vaikka iltapäiväaurinko tänne paistaakin. Mutta asutaan ekassa kerroksessa puiston vieressä ja sen verran on puita varjostamassa, ettei täällä ole helteilläkään kuuma. Ei tarvita edes tuulettimia.
25 on nyt sisällä. Lautahökkeli 50 luvulta tämä talo. Kesällä viileä, talvella kylmä tai liian kuuma, jos oikein kaksin käsin lämmittää. Olen tottunut lämpötilan vaihteluun. Talvella on monesti 15 vain aamulla jäljellä, vaikka illalla on ollut 23. On tämä kesä mahtavuutta, kun ei tarvitse ostaa kalliita puita tai hukata sähköä lämmittämiseen.
25 astetta. Just meni kunnon myrsky tästä yli. Kivasti viilensi ilmaa.
Olen pitänyt ikkunoita kiinni ettei kuuma ilma pääse sisälle ja lämpötila on nyt 34C. Juuri sellainen lämpötila, jossa reisien ihopoimut alkavat mukavasti kasvaa hiivasientä, joka puolestaan antaa kokonaisuudelle oman kiihottavan lisänsä tuoksuttelun ystävälle.
Eilen oli 40,1
Tänään 38
Varmaan koska laitoin just foliot ikkunoihin.
Voin sanoa, että en edes halua lähteä töistä kotiin.
Enpäs arvannut ostaessani että tää on tällainen uuni asunto. Ihan sairasta!!
29 näyttää olevan ,mutta ei haittaisi vaikka olisi 5 astetta enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt ikkunoita kiinni ettei kuuma ilma pääse sisälle ja lämpötila on nyt 34C. Juuri sellainen lämpötila, jossa reisien ihopoimut alkavat mukavasti kasvaa hiivasientä, joka puolestaan antaa kokonaisuudelle oman kiihottavan lisänsä tuoksuttelun ystävälle.
Näin se vain on! Oma suosikkikioskini harmillisesti suljettiin, juuri kun kesä oli parhaimmillaan. Siellä oli kuuman kostea tunnelma ja luonteva paikka hakeutua lähietäisyydelle rehevämmistä asiakkaista.
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli 40,1
Tänään 38Varmaan koska laitoin just foliot ikkunoihin.
Voin sanoa, että en edes halua lähteä töistä kotiin.
Enpäs arvannut ostaessani että tää on tällainen uuni asunto. Ihan sairasta!!
Tuohan on jo asuinkelvoton.
Ei ole jäähdyttimiä talossa mutta säläkaihtimet koko päivän kiinni ja nyt illan tullen läpiveto niin oikein sopiva 25 astetta saunan jälkeen.