Mies:millainen alapää karvoitus naisella paras?
Millainen karvoitus naisella paras? Luonnontila, trimmattu vai posliini?
Kommentit (15)
Trimmattu ja posliini jos meinaa saada suuseksiä.
luomu ja kainalot myös, pitkät hiukset sekä naisellinen luone <3
shokkiaalto kirjoitti:
luomu ja kainalot myös, pitkät hiukset sekä naisellinen luone <3
Vaikka itse olen asiasta täysin päinvastaista mieltä niin minulla ei ole mitään näitä vastaan jotka tosiaan vaativat täyttä luomukarvoitusta päästä varpaisiin.
Kun ei ajella niin sitten ei ajella mitään.
Valitettavasti jokaista rehellistä luomukarvojen ystävää kohden on 20 vajaqqia jotka selittävät samaan hengenvetoon miten ällöttävät sääri- ja kainalokarvat eivät ole yhtään naisellisia vaan ne pitää ajella sileäksi MUTTA "luonnollisiin ala pää karvoihin ei saa koskea ja jokainen moista vaativa on iljettävä pedo"
Jos karvat näyttävät, tuntuvat ja/tai haisevat ällöttäviltä niin sitten ne ajellaan kaikki puhtaan sileäksi ja aivan ensimmäiseksi likaisimmasta paikasta.
Kainalot ja sääret paljaaksi, siisti kolmio kiitos.
Luonnolliset ja pari kertaa kustu ja unohdettu "pyyhkiä".
Olen 36-vuotias sinkkumies, hakeutunut muutaman kerran pariskuntien seuraan. Tasan kolme kertaa tapaamisemme on johtanut sänkyyn tai ylipäänsä alastomuuteen. Kysymykseen vastaisin, että kun kyseessä olivat naimisissa olevat naiset, joista kahdella oli kotona lapsia, heillä oli luonnolliset, hivenen trimmat häpykarvat, naisen mitä viehättävin koriste. Ja ainakin minulla se nostaa himon viimeiseen huippuunsa, ja luulen että naisetkin sen tunnelman kokevat ja siihen mukaan tempautuvat. Kolmas kumppaneistani, tumma muodokas käkkäräpää, oli virittänyt kiharan karvoituksensa niin että sitä oli vain tuuhea pieni tupsu raon ympärillä. Mitään niin seksikästä en ole tavannut. Siksi pariskunta tätä harrastikin. Aviomies järjesti kumppaneita upealle vaimolleen, tarkkaillen itse sivusta vaimonsa näille tarjoamaa nautintoa.
Parhausesta en tiedä, mutta kaunein ja kiihottavin on ollut eräällä 40+ rouvalla. Hän oli alhaalta sileä, kummulla lyhyeksi leikattu pikkusormen levyinen kiitorata
Aiheesta löytyy ehkä 200 ketjua viimeisten 500 joukossa, mutta sinä arvelit, että kysymystä ei vielä ole pohdittu riittävän syvällisesti?