Apulanta 30v (tai nyt 31v) Stadionilla, "kaikkien aikojen kallein keikka".
https://www.is.fi/musiikki/art-2000008910457.html
En malta odottaa đđ„łđ€đ€đđ
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Et sitten yhtÀÀn paskempaa musiikkia mene kuuntelemaan?
Miljoona kÀrpÀstÀ ei voi olla vÀÀrÀssÀ :xD
KoivunsiemeniÀ saa kyllÀ kohta joka koivun ympÀriltÀ kourakaupalla jokainen joka haluaa
MinÀ en noin ankeeta ja tylsÀÀ pumppua menisi katasmaan vaikka maksettaisi.
Voi ankeuksien ankeus ja tylsyyksien tylsyys.
Olen 35-vuotias, Apis oli kuuminta hottia kun olin teini.
Tuntuu tosi oudolta nÀhdÀ Wirtasta telkkarissa jatkuvasti, ja nyt tuo keikkakin...huoh.
Vierailija kirjoitti:
Syanidipillerit vois jakaa ennen keikkaa
NiinpĂ€. đ
Ton paskamusiikin avulla nieleminen ei tuota mitÀÀn ongelmia.
Apulannan biisit ovat minun mielestÀni parempia jonkun muun kuin apulannan esittÀminÀ. Kun niitÀ sanoituksia hiukan tulkitsee, niistÀ saa jotain irtikin.
Onkohan Jannicaa pyydetty vierailevaksi artistiksi keikalle?
Kuka, semmosta kaljupÀÀn vinkunaa kuuntelee vapaaehtoisesti.
SiinÀ on kyllÀ ihmisissÀ mennyt ammatinvalinta niin pieleen kuin pieleen voi mennÀ, miten viitsitÀÀn noin surkeaa yhtyettÀ tekohengittÀÀ 30 vuotta, eikö ne itse tajua miten noloja ja huonoja ovat.. Stadionilla tollanen.. Ei hyvÀnen aika.
ĂĂ€ni ei kestĂ€nyt Lokki-biisissĂ€, kun olisi pitĂ€nyt vetÀÀ korkeelta ja kovaa. Onneksi nuori kitaristi osasi laulaa ja se partasuu. Toni kehitti jonkun oman laulun. Ja tarkoitus ei varmasti ollut, ettĂ€ hĂ€n veisaisi toista ÀÀntĂ€, oli vain pakko.
Esiintyykö myös Jannika B? Kuten kaikkialla missÀ Apulanta esiintyy. (EikÀ sitten missÀÀn muualla.)
Vierailija kirjoitti:
Kuka, semmosta kaljupÀÀn vinkunaa kuuntelee vapaaehtoisesti.
SiinÀ on kyllÀ ihmisissÀ mennyt ammatinvalinta niin pieleen kuin pieleen voi mennÀ, miten viitsitÀÀn noin surkeaa yhtyettÀ tekohengittÀÀ 30 vuotta, eikö ne itse tajua miten noloja ja huonoja ovat.. Stadionilla tollanen.. Ei hyvÀnen aika.
Kamalinta olikin, kun he esittivÀt alussa niitÀ teinivuosiensa biisejÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀmmentÀvin tieto liittyy Apulannan keikan jÀlkeen yleisölle jakamiin lÀksiÀislahjoihin. BÀndi aikoo todella rikkoa rajoja.
ââNormaalisti bĂ€ndit antavat giveaway-lahjoiksi jos kaikenlaista muovikrÀÀsÀÀ, joka sitten jo seuraavana pĂ€ivĂ€nĂ€ heitetÀÀn roskikseen. MeillĂ€ on uskoakseni maailman hienoin lĂ€ksiĂ€islahja. Jaamme nimittĂ€in yleisölle 200000 koivunsiementĂ€ â nimenomaan istutuspillerien kera, Santapukki kertoo.
Jos tahtoisivat fanejaan 30 yhteisestÀ vuodesta kiittÀÀ, niin soittaisivat sen keikan ilmaiseksi. Mihin hesas muka mahtuu 200000 koivua??
Vittuilun makua tuossa lahjassa
NiinpÀ on. Mutta kuullaanhan siellÀ Kokoomusrokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mikÀ ketju. Mammat kuuntelee varmaan vaan CheekiÀ. Yök.
En tiedÀ sinusta, mutta kuuntelen oikeaa musiikkia. Ja se ei ole Cheek tai Apulanta.
MitĂ€ on oikea musiikki? đ
Melkoista schaissea kommenteissa. TehkÀÀ itse paremmin!
Apulanta on rock! \m/
Hienoja miehiÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus mikÀ ketju. Mammat kuuntelee varmaan vaan CheekiÀ. Yök.
En tiedÀ sinusta, mutta kuuntelen oikeaa musiikkia. Ja se ei ole Cheek tai Apulanta.
Aika lapsellinen kommentti.
Loistavaa, kommentoi mun poika 20v keikan jÀlkeen.
Luulen, ettÀ telkkariesitys paljasti virheet ja puutteet, live-esityksessÀ huomion vie musiikin pauhu ja valoshow.
5-kymppiset narkinnĂ€köiset juntit hoilaa murkkuongelmistađ
Joko parta-sami ollut basson varressa? Vai jÀÀkö loppuhuipennukseksi?