Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette siitä kun ihmiset joilla on ystäviä sanovat olevansa yksinäisiä?

Vierailija
29.06.2022 |

Siis tää ilmiö että kokee "sisäistä yksinäisyyttä" vaikka tapaa ystäviä ja saattaa olla puolisokin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan joku kokea olevansa köyhä, vaikka on vakituinen työpaikka ja tilillä satatonnia ylimääräistä.

Se, että perheellinen ihminen, jolla on kavereita ja ystäviä, sanoo olevansa yksinäinen, kertoo vain siitä, että 1) suhteellisuudentaju on hieman hukassa ja 2) perhe, kaverit ja ystävät ovat niin heikkolaatuisia, että parempia kaivataan.

Vierailija
2/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin koen yksinäisyyttä.Ystävät kuolivat korona aikana.En kysymykseesi siis osaa vastata. Ajatelen:Jos ihminen puhu mulla 200 ystävää,F.B. Insta 300. Todella on yksinäinen,ei koskaan tapaa ne Livenä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on vähän rumasti sanottu niitä ystäviä ja mahdollista puolisoa kohtaan. Oli jotenkin outoa, kun Kieksin yksinäisyysdokkarissa parisuhteessa oleva, läheisen lapsuudenperheen ja kavereita omaava nainen valitti yksinäisyyttään..

Vierailija
4/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat niitä, joille mikään ei riitä. 

Vierailija
5/5 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimo ja ystäviäkin. Olen silti tosi yksin. Vaimolla menee työ kodin ohitse heittämällä ja yhdessä ei tehdä mitään. Ystävien kanssa käytännössä minä ehdotan aina jotain tekemistä. En jaksa enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi