Suosittu leffa mitä et ole vielä koskaan jaksanut katsoa loppuun asti -ketju!
Kommentit (47)
Kuolleiden runoilijoiden seura. Masentavaa s*ittiä.
Unelmien pelikirja.
Skippaan suosiolla kaiken missä se ällö mies on. Tae surkeaata leffa, Bradley Cooper.
En tiedä, onko suosittuja, mutta multa on jäänyt katsomatta:
- Twilight -leffat (kerran yritin, oli ihan kauheeta shaissea, en pystynyt)
- Luokkakokous osat 2 ja 3 (ykkösen sinnittelin hampaat irvessä loppuun)
Harry Pottereita en ole nähnyt ensimmäistäkään.
Tuntematon sotilas. Olen yrittänyt katsoa niitä leffoja ja lukea kirjaa, mutta jossain vaiheessa aina alkaa ärsyttää.
Lähes kaikki toimintaleffat. En jaksa pelkkää rytinää enkä ohuita henkilöhahmoja.
Tarantinon leffat erityisesti 🤮.
Rambo.. montako niitä nyt olikaan edes.
Fast & Furious.. vai, kaahaa autoilla päättömästi. Ei pysty.
Tykkään lasten leffoista mutta Minionsit menee yli hilseen. Yliarvostettua mongerrusta.
Kaikki naisille suunnatut elokuvat, eli chick flickit.
Sorry, naiset, ei voisi vähempää kiinnostaa. :-)
Mä olen kaksi kertaa aloittanut katsoa Juoksuhaudantietä mut ei vaan pysty kykeneen.
Memento. Lukuisista yrityksistä huolimatta.
Brokeback Mountain. Lopetan aina katsomisen, kun venttiilinhaisteluhommat alkavat.
Star Wars, Harry Potter, Taru sormusten herrasta. Eli kaikki leffat, joissa esiintyy kaikenlaisia ökkömönkiäisiä,
Moni mainituista on kuitenkin aika helppoja noin 1h30min leffoja. Luulisi, että ne saa loppuun vaikka ei kiinnosta.
Oma on taru sormusten herrasta. Kirjaakin olen yrittänyt sata kertaa. Ekan leffan sinnittelin, koska olin elokuvateatterissa kaverin kanssa. Kaksi seuraavaa olen yrittänyt katsoa kotona, ei onnistu.
Heteromies kirjoitti:
Brokeback Mountain. Lopetan aina katsomisen, kun venttiilinhaisteluhommat alkavat.
En pidä himoista, katsonpa brokeback mountainin. Pettämätön logiikka :D
Tuntematon s