Suosittu leffa mitä et ole vielä koskaan jaksanut katsoa loppuun asti -ketju!
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sellainen, jonka olen pakosta katsonut leffateatterissa loppuun ja vihannut jokaista sekuntia? Pirates of the Caribbean. Uskomatonta sontaa.
Miksi aattelit että kelpais?
Cast away
Forrest Gump
Hyi hitto mitä typeryksille tarkoitettua kuraa.
Dyyni (Dune), tämä uusin siis. Pitkästyin ja lopetin puolivälissä.
Matrix - aina olen torkkunut jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Cast away
Forrest GumpHyi hitto mitä typeryksille tarkoitettua kuraa.
Wilson!
Pulp Fiction on tyyliltään, kerronnaltaan ja tarinaltaan sellainen, ettei minua kiinnosta.
Ylipäätään gangsterimaailmaan sijoittuvat raha- ja huumerikollisuuteen liittyvät tarinat ovat minusta tylsiä, varsinkin jos tyylissä on komediallisuutta.
Taru sormusten herrasta -elokuvat. Fantasia on tylsää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kelpaako sellainen, jonka olen pakosta katsonut leffateatterissa loppuun ja vihannut jokaista sekuntia? Pirates of the Caribbean. Uskomatonta sontaa.
Mikä niistä? Minusta kolme ekaa ovat ainakin loistavia.
Usein katson elokuvat loppuun, mutta pilvikartasto jäi kesken.
Se ritarijuttu jossa oli Heath Ledger. Knight's Tale? Monta kertaa yritin katsoa kun kaverini sitä niin ihasteli mutta ei, en jaksanut.
Vierailija kirjoitti:
Inception
Sama täällä. Nukahdin jossain vaiheessa kun se elokuva oli niin hiton tylsä.
Useamman Bondin olen aloittanut, mutta ei vaan jaksa keskittyä, kun ei kiinnosta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inception
Sama täällä. Nukahdin jossain vaiheessa kun se elokuva oli niin hiton tylsä.
Sama. Oon aloittanut kaksi kertaa mutta en kerpele saa katottua loppuun. En tiedä mikä mättää kun kumminkin tykkään näyttelijöistä ja aihekin on mielenkiintoinen.
Tuulen viemää. Olen monesti yrittänyt katsoa kun telkkarista on tullut, jonkinlainen klassikko kun on, mutta se vaan on minusta niin tylsä ettei ikinä onnistu.
James Bondit. Ovat ihan liian nukuttavia.
Mikä tahansa, taru sormusten herrasta pashkasta.