Voiko suihkuverhn pestä pesukoneessa?
ku on jotain muovia kuitenkin, meneeköhän pilalle? kuinkahan kuumaan pesuun uskaltais laittaa jos pistää koneeseen...?
Miten te pesette suihkuverhon?
Kommentit (7)
tuon takia kolmonen ajattelinkin etukäteen kysellä vinkkejä ;)
täytyypä käydä etsimässä oisko suihkuverhossa jotain pesuohjelappua. eipä tullut mieleen, heh.
ap
jos ei ole, tai jos ohjeessa lukee käsinpesu, verhon voi tasopestä vaikka suihkulla ja harjalla ja astianpesuaineella.
on siis ihan muovinen suihkuverho. ajattelin et pääsis helpommalla jos lykkäis pesukoneeseen, ei tarvis käsin jynssätä. mut en tiiä meniskö sit rikki tai pilalle.
ap
Ei siinä itse tuotteessa ole mitään pesulappua.
Pesu oli 40c, hienopesuohjelma.
Tämä on ihan hyvä suihkuverho merkki. Myydään monissa paikoissa, itse ostin Stockalta.
jos nyt kumminkin haluat ottaa riskin, esim siksi ette kerta kaikkiaan jaksa tai jo muutenkin osittain haluat vaihtaa verhoa (mutta jos et vaan jaksa niin sen uuden hankkiminen voi olla aika rasite myös) niin pese se edes alle 30 asteessa ja villa/käsipesuohjelmalla.
taidan lykätä sellaiselle hienopesuohjelmalle tai vastaavalle koneeseen. menee sit syteen tai saveen :)
ap
ja olisi saanut jäädä tekemättä, koko verho meni ihan riekaleiksi : ) Joskus olen menestyksekkäästi pessyt ' ' kankaisia' ' suihkuverhoja koneessa mutta tämä muoviviritelmä ei ollut tehty konepesua varten...