Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvauinti

Vierailija
29.06.2022 |

Oletteko käyttäneet lapsianne/oletteko itse käyneet pieninä vauvauinneissa? Haluaisin tulevan lapseni kanssa käydä, mutta vaimoni ei innostu asialle, ei ole kuitenkaan sitä vastaan, että lapseni kanssa kävisin siellä kahdestaan. Ovatko miten avoimia isille, vai käykö vain äidit niissä? Milloin olette aloittaneet käynnit? Olen itse äitin kanssa uinneillä käynyt ja ilmeisesti nauttinut paljon. Toivon, että saisinko yhteisen harrastuksen ja ajanvietteen siitä lapseni kanssa, jonka on tarkoitus nyt syksyllä pullahtaa maailmaan.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ajatus! Ja harmi, ettei vaimosi innostunut asiasta. Mutta oikeasti, tuo voi olla koko elämän mittainen yhteinen harrastus jälkeläisen kanssa! Sen kun!

Ja olet siellä uintiryhmässä oikea sankari, kun olet isänä lapsesi kanssa siellä. Tai kuka tietää, ehkä et olekaan ainoa isä.

Vierailija
2/2 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isä kävi vauvan kanssa. Aloitti kyllä vasta muutaman kuukauden iässä. Oli tärkeä yhteinen sunnuntaiaamun hetki lapsen kanssa.

Vauvasta kasvoi melkoinen vesipeto. Nyt käy omien lastensa kanssa uimahallissa ja järvessä.

Rohkeasti sinne vain mukaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi