Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~*~ENSIKOT keskiviikkona 18.10 ~*~*~

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Aloitimpas minäkin pinon pitkästä aikaa, vaikka tämä mun palstailu nyt sattuneesta syystä vähän tauolla onkin.. en ole malttanut silti pysyä poissa..[color=fuchsia][/color]

[color=blue]Oikeastansa se miksi aloitin pinon on asia minkä suureksi surukseni huomasin aamulla eilistä ketjua lukiessani :( Eli TITI-UU lämmin lohtuhali sinulle :( Kyllä niin paha mieli sinun puolesta on, juuri kun ehdin hehkuttamaan sun plussaa :((( Tiedän että tuntuu nyt aivan hirveältä ja vanhat latteudet ei paljon lohduta, mutta silti sanon että kyllä sä vielä vauvan saat, ihan varmasti..[/color]

[color=fuchsia]Muutenkin oli surullinen päivä eilen, joten pahoittelut KEIJULLE tädistä ja MASULLE negasta :([/color]

[color=blue]Saataisko tänään yhtään parempia uutisia? Mikäs tilanne Niinalla ja Livellä?? *bdbdbd*[/color]

[color=fuchsia]Muille vilkutuksia!! ja oikein mukavaa keskiviikkoa kaikille!! :)[/color]

[color=blue]T. Juli, jonka on ainakin tämä kierto vielä pakko taukoilla.. jos tästä kierrosta tulisin raskaaksi la olisi kaksi päivää ennen häitä :) Mutta tämä kiertohan on parin viikon päästä ohi :))[/color]

Vierailija
2/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot pahoittelut Titille kurjista uutisista¿ En paljon muuta osaa sanoa ¿ :(

Rouvavauvalle tulin sanomaan, kun mietit sitä LA:n laskemista, niin kannattaa varmaan laskea 28:n mukaan, koska niin ne kuitenkin sen sitten neuvolassakin laskee. Sulla kun ei kuitenkaan montaa päivää kierto ole siitä heittänyt. Mullakin käyttävät 28:n mukaan laskettua päivää, vaikka kierto on lyhimmilläänkin ollut vaan 31. Eivät kuulemma muuta LA:ta, jos ¿oikea¿ poikkeaa vaan muutamalla päivällä.

Olin eilen juuri ekaa kertaa neuvolassa, mutta ei oikeastaan muuta tehty kuin täyteltiin papereita ja kyseltiin kaikenlaista. Kiva kumminkin oli käydä :) Pahoinvointikaan ei ihan mahdottomaksi ole mennyt, mutta housuista ja rintsikoista mahtuu päälle enää vaan muutamat isoimmat. Hassua kyllä että näin nopeasti tuo turvotus on tullut.

T: Meriheppa rv 8+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa Enskat!

Pikainen viesti ennen kuin riennän junalla kohti Helsinkiä. Tätiä ei ole vielä näkynyt, joten testailin sillä eilen ostamallani aconilla. Ihan tyylipuhdas nega tuli. Menkat kyllä nyt hieman myöhässä oletetun oviksen mukaan, mutta tällaistahan tämä on :)

Hassua, ettei harmita niin kovasti. Kai mä aloin jo eilen olla sitä mieltä, ettei tässä kierrossa nyt kuitenkaan onnistanut.

En taida kertoa sille ompelijalle nyt mitään meidän suunnitelmista. Jos seuraavasta kierrosta nappaa, niin olen raskausviikolla 17 häissä... Mutta taitaa tuo maantieteellinen etäisyys estää tuon hedelmöittymisen siinä. Eli voi olla, ettei mitään masua ole/näy vielä häissä.

No, nyt jään sitten odottelemaan, josko tästä kierrosta tulisi " standardimittainen" ;)

Nettipimentoon pariksi päiväksi jäävä

LiVe kp 28/27-33

Ps. toivottavasti Niina tuo parempi uutisia!! *bd*

Vierailija
4/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta tätiä ei vielä näy ei kuulu. Ihmeen vähän masentaa, koska yritän vakuuttaa itseni, että vasta kun täti tulee, on varmaa, että ei tärpännyt. Testi oli kyllä Unistep, joka ilmeisesti on aika herkkä. Näin ollen olen tosiaankin kuvitellut kaiken maailman oireita, aika pelottavaa. Tahtooko sitä vauvaa niin kovasti, että saa aikaan oireita ainakin mielessään?! Kuukautiset nyt kuitenkin tuntuu olevan ainakin vähän myöhässä, koska nyt kuitenkin on melko varmasti dpo 14.

Nyt ei aikaa muuhun, käyn kyllä lukemassa teidän juttuja. Toivottavasti Livellä parempi onni!

Niina kp 29/28?

Vierailija
5/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Live, ettet sinäkään saanut iloisia uutisia... Mutta hauskaa, että oltiin molemmat niin samaan aikaan täällä :).

Vierailija
6/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Pahoittelut LIVELLE ja NIINALLE negoista :((( Toivottavasti se nega vielä plussaksi muuttuisi *bd*[/color]

[color=blue]Onkohan täällä ollut käsityögallubbia? No joka tapauksessa.. mä eilen innostuin kutomaan villasukkaa :) Oon kutonut viimeksi joskus ala-asteella, mutta ihan hyvin alko ja varttakin on tehty jo jonkin matkaa.. www.pirkka.fi sivuilta löytyi hyvät ohjeet.. Onko muut käsitöistä innostuneita? Mä ostin elämäni ensimmäisen oman ompelukoneenkin kesällä ja jonkin verran jo vaatteita olen korjannut ja muutaman tyynynkin tehnyt :) Voi kun olis kiva ruveta kutomaan pieniä nuttuja lähiaikoina.. *haaveilee*[/color]

Vierailija
7/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-uu: voi ei... tosi isot pahoittelut ja halaukset... enempään ei oikein sanat riitä.

Keiju: tätipahoittelut...

Masu: negapahoittelut... jospa kuitenkin olis testaus liian aikaisin?

Rouvavauva: joo, olen tosiaan iloinen siitä, että kilpirauhastulokset olivat ok. Nyt voi rauhallisin mielin sen puolesta aloitella yritystä.

Bianco: eipä kestä kiittää, mielelläni kannan oman korteni kekoon kilppariasioissa: niistä puhutaan yleisesti ottaen aika vähän ottaen huomioon se, että on kuitenkin melkoisen tärkeä juttu, joka vaikuttaa vähän kaikkeen kehon toiminnassa. Kummallisesti lääkärisi niistä olisi ilman pilkkua kyllä puhunut, mutta eipä noista lääkäreistä tietysti aina tiedä : ) Mulla oli tässä kerran sellainen venäjältä (ilmeisesti) lähtöisin oleva lääkäri, jonka puheesta en meinannut saada mitään selvää!!! Mm. laittoi labraan sanoen, että otetaan sulta pvk. Minä siihen, että mikä? No pvk ¿ pieni verenkuva!!! Hah!

Hapö: eihän ne miehen yllärit oliskaan enää sitten millekään, jos niitä koko ajan satelisi : ) Kiitos plussapölläytyksistä ja samaa sinne!

Hoyt: hienoa, ovisplussa!

Live: negapahoittelut ja tsemppiä uuteen yritykseen. Tietysti siinä vielä se pieni toivonkipinä on mukana, kun ei tätiä vielä ole näkynyt...

Niina: samoin sulle negapahoittelut ja tsemppiä uuteen yritykseen!

Käsityö-g: ostin juuri maanantaina lankaa ja ajattelin neuloa kaulaliinan. Oli niin ihanan pehmoista ja pörroistä lankaa, että oli pakko ostaa! Yleisesti ottaen en mikään kauhean innokas käsityöihminen ole, mutta askartelu (kortit, koristeet yms.) on kyllä tosi kivaa. Kaapista löytyis kyllä lankaa villasukkiinkin, täytyykin käydä tuolla Juliaanan vinkkaamilla pirkan sivuilla katsomassa, osaiskohan sitä ne neuloa. No, äidiltä varmaan saa apua, jos (ja kun!) niitä vaikeita paikkoja tulee, esim. kantapää ei kai ole kauhean helppo. Sitten otin talteen jostain lehdestä sellaisen ohjeen, jolla saa virkattua sellaisia ¿vanhanaikaisen¿ näköisiä vähän kukanmuotoisia tilkkuja (hmm... tajusikohan tätä kukaan, mitä yritin selittää?). Josko joskus olis tarvetta vaikkapa pienelle tilkkutäkille...

Dajm

Vierailija
8/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en ehtinyt täällä pyörähtämään, mutta luin pikkaisesti tuon tiistain pinon läpi :( ja voi kökkö. Miksi siellä piti olla niin ikäviä uutisia. (Iso harmitus)

Titi-uuu: Voimia ja jaksamista sulle. Toivottavasti saat ittes pian kokoon ja jaksat yrittää uudestaan.

Niinalle ja livelle: Harmittelut negoista :(

Sitten vielä oma napa. Luin tarkemmin sitä ovis ohjetta ja kyllähän se haamu siä selitettiin negaks, mut olin nerokkaasti sivuuttanut sen kohdan. Tosin eilen bongasin jälleen kaks viivaa ja tällä kertaa saman värisinä. Peittoja on pöllytelty joten eikun odotellaan ennenkun päästään jännään.

Vierailija
9/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille! Oon kanssa pohtinut tuota ovulaatioasiaa. Itsellä kun kuukautiset ei ole mitenkään ihmeen säännölliset. Kierto saattaa heittää montakin päivää suuntaan jos toiseenkin (välillä 17 päivää välillä 35). Mistäs sitä sitten yleensäkään tietää, että milloin se paras mahdollinen hetki on. Tietysti on nuo ovulaatiotestit, mutta mun kierrolla pitäis varmaan testata joka päivä=). Mitenksä teillä muilla? Ootteko kokeneet ne testit luotettavaksi?

Vierailija
10/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollakkovaieikö: No tosiaan tuolla kierron vaihtelulla voi olla aina hankalaa testata. Mä tekisin niin et seksii parin päivän välein koko kierron ajan. En oo mikään asiantuntia mut näin ku aattelee niin siä ois varmasti aina joku oottamaassa oli ovis sitten millon tahansa. Testeistä en osaa sen paremmin kommentoida ku itekkin vasta just ekaa kertaa ovista metsästin. 5 päivän bongailin jälkeen ainakin mammaksilla löysin.

t: Buuffa

Vierailija
11/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia surun keskellä sinulle Titi-uu!

Halauksin hermione

Vierailija
12/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Kiitos kaikille tuestanne ja myötätunnostanne. Vetää taas mielen apeaksi, tällaista tuskaa en toivo kenellekään! Toivottavasti kenenkään teistä ei tarvitse tällaista kokea. Minun paikka taitaa nt sitten jatkossa olla tuo haahuilijoiden ryhmä. Se ei tietenkään tarkoita että olisin teitä jättämässä, mutta ainakin tällä hetkellä siletä löytyy tämän hetkiseen elämän tilanteeseen vertaistukea.

[b]Julin[/b] teksti sai mulle pienen hymyn häivähdyksen kasvoille, vaikka luinkin sen vasta jo keskenmenon tapahduttua. Elikkäs tämä, [b]Julia[/b] lainaten:

Olen usein käynyt täällä lueskelemassa, mutta en ole jotenkin saanut aikaiseksi kirjoittaa, kun itsellä tuntuu niin kaukaisilta juuri nyt nuo vauvahaaveet, mutta nyt oli ihan pakko kirjoittaa kun huomasin uutisen jota olen odottanut joka päivä!!

Siispä TITI-UU jättisuuret onnittelut plussasta!! Et usko kuinka onnellinen puolestasi oon.. *halausrutistus ja suukko poskelle* Paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan mukaan.. Ihan niinkuin ite olisin plussannut, kun tuon uutisen luin, ei sanat riitä kertomaan kuinka onnellinen puolestasi olen. Sinä kyllä plussan ansaitsit!! *hehkuttaa, hehkuttaa* ja et arvaa kuinka hyvältä tuntui kun oli kaipaillutkin minua :) Kiitos rakas ystävä!! Toivottavasti ehdin vielä odotuspuolelle sun kans yhtäaikaa.. viimeistään vauvapuolelle :)

Mukavaa kuulla sinustakin, vaikkakin tämä minun tilanne nyt näin ankeaksi meni... Kyllä me [b]Juli[/b] yhtäaikaa sinne o-puolelle vielä mennään. Yritetään molemmat uskoa siihen että meille se oma vauva vielä vuoden 2007 puolella suodaan. Vaikka sinä nyt taukoiletkin. Tekisi minunkin mieleni jättää koko yritys kun tämä näkyy tuottavan vain tuskaa ja surua, mutta menen päivä kerrallaan tästä eteenpäin ja yritän olla miettimättä koko vauva-asiaa. Haluan raskautua, mutta pelottaa, jos taas seuraava menee kesken. Miten monta keskenmenoa sitä ihminen kestää? Tai siis miten monta minä kestän? Muistan ajatelleeni, kun sain viivat testiin, että ihanaa kun nyt onnisti ja että tämä raskaus ei voi mennä kesken, koska en kestäisi toista keskenmenoa. Mutta toisin kävi ja näköjään se on vain kestettävä. Eipä ole paljon vaihtoehtoja.

Mutta vaikka olen täällä nyt näin suruisissa tunnelmissa niin toivotan kaikille enskoille plussaonnea ja kiitos siitä että olette olemassa!

I <3 U all![/color]

Vierailija
13/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nyt vähän turhan aikaseen testailemaan, ja testipirulaiseen tuli testiajan puitteissa haamu! Ääks! Nyt vasta kp 26/28 ja muutaman tunnin pidätellystä pissasta testin tein. Auttakaas mua: oliko se niin, että aconissa ei mitään viivanpaikkaa ole? Onko tuo siis plussa?! APUA! Eihän tätä usko erkkikään! Ei mulla ennen ole mitään viivoja mihinkään tullut!!

Vierailija
14/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Titi-uu, kiitos koskettavasta kirjoituksestasi, on vaan niin surullista, että jouduit kestämään keskenmenon jo toistamiseen. Jaksamista!

Peipposka: ihanan jännittävä uutinen! Kyllähän se haamukin käsittääkseni plussaa on (ainakin omassa testissäni), onnea!

Juliaana: Koeta kestää odottaa, on se kuitenkin mukavampi juhlia häitä, jos ei tarvitse pelätä, että onkin synnytyksen aika :). Meinaatko jo ensi kierrosta palata tauolta?

Ja nyt siis se omanapaosuus: Aamulla siis testasin ja tuli nega. Tätiä tai sen oireita ei kuitenkaan näy eikä tunnu, vaikka olen tässä koko ajan kyttäillytkin. Kätilöystäväni sanoi, että ei se välttämättä vielä näy, kun kuukautiset ovat vain yhden päivän myöhässä. Aion siis olla puolitoiveikkaalla mielialalla siihen saakka, että täti ilmaantuu. Ellei tätiä kuulu lauantaiaamuun mennessä, teen uuden testin, koska illalla olisi tiedossa tuttavien luokse menoa, johon saattaa sisältyä alkoholia. Mutta mistä saan kärsivällisyyttä sinne saakka? Yritän tosiaan lukea tenttiin, ja kaikista tsemppauksistanne huolimatta en pysty yhtään keskittymään, kun mielessä pyörii vain entä jos....

Niina kp 29/28?

Vierailija
15/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli surullinen olo puolestasi :( Tässä tilanteessa ei varmaan ole sanoja, jotka lohduttaisivat, tekisi mieli vaan rutistaa sinua lujasti. Toivon hirmuisesti voimia sinulle ja jaksathan vielä uskoa parempaan.

Nenna

Vierailija
16/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi nyt enempää raapustella, mutta lähettelen paljon lämpimiä ajatuksia sinulle Titi. En aio luetella mitään latteuksia, koska mikään lausahdus ei varmastikaan tuohon suruun auta. Paljon voimia ja uskoa tulevaisuuteen. Toivottavasti et kokonaan katoa täältä enskoista. Sun iloisen punainen teksti on kuitenkin iso osa enskapalstailua.

Tässä pieni pätkä Egotripin sanailua. Tästä biisistä olen itse löytänyt jonkinlaista lohtua tämän vaikean vuoden aikana. Ehkäpä se toimii jonkinlaisena henkisenä tunnarina heikkoina hetkinä.

" Ja vielä koittaa se kaunis päivä

kun tieltä murheet väistyvät.

Et ole surullinen aina,

vaikka nyt tuntuu siltä.

Vielä koittaa uusi aika,

vielä sinut huomataan.

Tulee päivä jolloin joku muu kuin minä

viereesi istahtaa,

ennen kuin huomaatkaan.

Toivoasi et saa menettää

vaikka mitään muuta jäljelle ei jää.

Sinulla on minut,

sillä jokaisella jossain on

joku yhtä lailla lohduton."

-dese-

Vierailija
17/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätähousu: Päivttelin sua tuonne meidän esittelylistaan ja lyhentelin sitä vähän, kun en tiennyt mitä siitä haluat esittelyyn laittaa vai oliko tarkoitus laittaa se koko teksti?

Livelle ja Niinalle: Tätsyä ei siis näy? Joten vielä ei heitetä kirvestä kaivoon!

Peipposkako se haamun testaili? Ei mulle Aconit ole ikinä muita kuin tyylipuhtaita negoja antanut eli tosi tosi hyvältä kuullostaa! Testaatko aamulla uudestaan?

Vielä ON:Tänään taas ovistestiin vanhempi viiva. En oikein tiedä uskoako vai eikö, mutta perhana, nyt ainakin on yritystä kehissä oikein kunnolla! :)

Hoyt kp19

Vierailija
18/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon sulle valtavasti voimia jaksaa eteenpäin. En voi sanoa, että tietäisin miltä susta tuntuu, mutta toivon, että jaksat tsempata eteenpäin... Kyllä se nyytti vielä teille tulee! Jaksuja titi sulle ja onnea vaaviprojektiin. Haleja!

Vierailija
19/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi testi polttelee vielä kaapissa... Pitäisikö aamulla uusia testi?

Vierailija
20/26 |
18.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hyvä, että lyhensit. Ei ollutkaan tarkoitus laittaa koko höpinää...

Voi TITI-UU...UU...UU (melkein itkee kanssasi...)

Ja isot halaukset myös kaikille muille " kovia kokeneille" eli negoille ja tädin vastaanottaneille!

Onpas meitä aikamoisen paljon täällä. Ei ihme, että keskustelu oli niin ihanan vilkasta, että minäkin tänne pinoon itseni puoliväkisin työnsin, vaikka kenties paikkani saattaisi olla jossain muualla...

Eli paljastan nyt niillekin, jotka eivät tuolta esittelystä vielä huomanneet tätä suurta " kauheaa" salaisuuttani... Minulla on jo 2 lasta edellisestä liitosta. 10- ja 12-vuotiaat tytöt. Ihania, jo myös vauvakuumeisia.

Tähän liittoon tämä olisi se ensimmäinen. Miehellä ei ole lapsia, vaikka ikää jo onkin kohtuullisesti. Hän on kyllä tätä " ikuinen pikkupoika" -sarjaa. Se ehkä hidastaa sitä lopullista vauvaluvan saantia...

Mutta älkää järkyttykö. Teidän seura vaan oli niin puoleensavetävää...