~*~*~ENSIKOT keskiviikkona 18.10 ~*~*~
Kommentit (26)
[color=3A5FCD]Kurjuutta ja onnenmurusiakin...
[b]Titille[/b] jaksamista!
Negojakin oli taas testattu eli pahoittelut [b]Live ja Niina[/b] -ainakin- negoista! :(
[color=CD2990]Vaan oli meillä sitten positiivisiakin uutisia eli [b]Peipposkalle[/b] onnea plussasta! Sillä haamukin on plussa! :) Vauvaliimaa kilo matkaan mukaan, että kyytiläinen jaksaa pysytellä kyydissä 9 kuukautta! :)
[color=3A5FCD][b]Omaan napaan[/b] ei ihmeitä, paitsi että lämmöt kohosi! :) Kohta pääsee piinailemaan!
Killa kp 22/28-41
Ma olen tosi pahoillani sun puolesta...sydamesta ottaa kun vaan ajatteleekin mita joudut kaymaan lapi. Ei sun oloa varmaan mitkaan sanat helpota, mutta muista etta me enskat ollaan taalla milloin vaan tarvitset virtuaali-olkapaata.
Varovaiset onnittelut Peipposkalle ja Saikulle!
Killalle rutkasti plussasadetysta...jospa ne simpat olisivatkin loytaneet oikeaan osoitteeseen. Piinailuun siis energiaa.
).( tarkistin just kalenterista, etta tadinkin pitais saapua perjantaina. Tassa kierrossahan meilla ei ollut mahiksia edes plussaan, eli talla kertaa tati olis ihan toivottu vierailija niin paasis taas jatkaa yrittamista.
haleja kaikille...ootte mahtavia!!!
Kiitoksia Killa onnitteluista, mutta en ihan vielä uskalla täysin tähän plussaan luottaa. Testaan aamulla aamupissasta uudestaan ja tulen sitten kertomaan tuloksen.
On tämä kyllä ihan pimeetä, että meille tulisi vauva?! Tuleeko se käyttöohjeiden kanssa??
IIK ja ÄÄKS!
Perjantaina on ne polttaritkin... ajattelin, että ei sitä kyllä nyt alkoholia uskalla ottaa, jos on raskaana (vaikka kp la vasta 28/28). Höh, pitikö mun nyt mennä testaamaan... Olin niin varma, ettei testiin mitään viivoja tule! Testauskin oli ihan hetken mielijohde. Toisaalta ei hemmetti, tätähän tässä on huhtikuusta asti venattu! Mitä tee polttareiden kanssa? Jälp!
Oon vähän pihalla vielä - en oikein usko vielä tätä todeksi...
[color=red]Kiitos [b]Dese[/b] lohdutuksen sanoista. Nuo laulun sanat sai mut itkemään... Ja kiitos yhteisesti kaikille muillekin myötäeläjille! En jaksa nyt erikseen kiittää kaikkia, ymmärrätte varmaan. Mutta olette kaikki ajatuksissani ja jokainen omalla tavallaan antaa minulle voimia jaksaa eteenpäin. Kiitos siitä.[/color]
tänneköhän palstalle minunki pitäis liittyä? kaikki on niin uutta ja vaikeaa vielä toistaiseksi.
mie olen 23-vuotias viittä vaille valmis, mutta vielä opiskelija ja avoliitossa kovasti vauvakuumeisen rekkamiehen kanssa. esikoista odotetaan odotettavaksi innolla.
5. yrityskierto(oliko oikea termi?:)) menossa. kierto on viimisellä viikollaan, 29/28-35.
En ole oikein vielä uskaltautunu jakamaan tuntemuksia mihinkään, ku ollaan tavallaan passiivisesti yritetty vauvaa, eli ehkäisy pois ja luonto kyllä hoitaa-ajatuksella. nyt on tosin jo menny niin pitkään että alkaa huolestuttamaan että jos se luonto ei hoidakaan eikä haikara tuo.
Oon laskenu ovulaatioajankohdan tälle ja edelliselle kierrolle. millon te muut olette alkanu ovulaatiota testailemaan?
Nyt on ns. raskausoireita ollu jo viikon verran, mutta toiveita ei uskalla päästää liian korkealle. Oon nyt stressaavassa työpaikassa ja mies sanooki että ku se loppuu niin kyllä se testiki plussaa näyttää. saa nähä, kaks viikkoa vielä jäljellä.
Hirmusen ikävä kuulla teän negoista ja etenkin keskenmenoista. mie olen nyt pari päivää lueskellu tätä palstaa ja ymmärrän negatiivisten testaajien tuntemukset. keskenmenoa en ikinä sois kellekään. koittakaa jaksaa.
Titi, voimia sulle.. *halaus* Niin kuin muutkin ovat jo sanoneet, mitkään sanat eivät taida oloasi kovinkaan suuresti helpottaa, mutta pahoittelut silti ja uskothan itsekin kuitenkin siihen, että jonain päivänä se pieni ihanuus tuhisee sylissäsi ja saat kokea sen mahtavan äidin tunteen kaikkien näiden surujen jälkeen. Jaksamista.
Pahoittelut negan testaajille. Mutta tiedättehän, että toivo ei ole menetetty ennen kuin täti kurvaa paikalle.. Joten plussasäteitä vielä teille!
Peipposka: kyllä minä ainakin sen haamun plussaksi lukisin..mutta ehkä testaisin vielä myöhemmin uudemman kerran. ONNEA kuitenkin suunnattomasti!!!! :)
).( Vähän samoilla linjoilla ole Peipposkan kanssa.. Tänään on ollut mahassa aikamoisia tuntemuksia. Koko päivän on turvottanut hirveästi, jumpassa en pystynyt hyppimään, koska mahassa tuntui tosi oudolta, palan tunne on ollut kurkussa koko ajan.. mitäköhän vielä.. No, tulin sitten kotiin ja koska kaapissa on vain yksi raskaustesti, niin päätin kokeilla ovistestillä (jokuhan muistaakseni puhui, että sekin näyttäisi raskauden).. joten testasin ja haamuhan sieltä tuli. En nyt oikein tiedä uskallanko siihen uskoa ja uskallanko edes vielä miehelle kertoa asiasta.. nyt siis kp27/30. raskaustestiä ajattelin säästellä sunnuntaihin, jolloin täti oikeasti myöhässä, jos ei sitä ennen ole tullut.. mut siis pitikö se paikkaansa, että ovistesti näyttäisi myös raskauden ja pitääkö niiden viivojen olla yhtä tummat vai kelpaako myös haamu? A-p-u-v-a!!!
Saikku, joka ei tiedä mitä pitäisi ajatella.. :S