Alumiinitön deodorantti ?
Onko minkäläisiä myynnissä ? Erisan on ainoa löytämäni .
Kommentit (43)
Minulla on myös Erisan, muita en löytänyt lähikaupastani. Ihan kiva, mutta hiki haisee sitten. Eli ei mitään hyötyä.
We love the planetin dödöt on alumiinittomia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on myös Erisan, muita en löytänyt lähikaupastani. Ihan kiva, mutta hiki haisee sitten. Eli ei mitään hyötyä.
Niissä on merkkikohtaisesti eroja, pitää vain sitkeästi etsiä.
Ben & Anna merkistä itse pidän. Pitää hienhajun loitolla.
Laveralta löytyy.
Ja Ruohonjuuressa oli useampi vaihtoehtokin.
https://www.boozt.com/fi/fi/malin-goetz/eucalyptus-deodorant_15779951/1…
Mulla on tää. Tosin kovin voimakasta hikoilua ei se ei kestä.
"Arm & Hammer Essentials Natural Deodorant, Unscented" mitä voi tilata esim. iHerbistä on parasta. Tuo "Erisan herkälle iholle" tekee mun hiestä pistävän hajuista ja alan haisemaan ihan lihapullilta.
Älä käytä aina. Käytä vain, jos olet menossa jonnekin. Silloin ei ole väliä, onko alumiinia.
Tein itse. Lushin paladeodorantissa ei myöskään ole. Anna&Ben:stä jäi töhnäglöntit paidan kainaloon. Niitä sai sitten raaputella aina irti.
Vierailija kirjoitti:
Älä käytä aina. Käytä vain, jos olet menossa jonnekin. Silloin ei ole väliä, onko alumiinia.
Mä en ainakaan halua haista hieltä kotonakaan.
ei-ap
Vierailija kirjoitti:
Tämän minäkin sitten valitsin kun sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Kaikki myrkytön ja tehokas todellakin kiinnostaisi. Minulla on vaihdevuodet alkaneet ja kamala testohiki välillä. Haisen aivan samalta kuin parikymppiset poikani hikisenä.
Vierailija kirjoitti:
"Arm & Hammer Essentials Natural Deodorant, Unscented" mitä voi tilata esim. iHerbistä on parasta. Tuo "Erisan herkälle iholle" tekee mun hiestä pistävän hajuista ja alan haisemaan ihan lihapullilta.
Minä haisen lihakeitolle :D
Vierailija kirjoitti:
Olen allerginen alumiinille , ei tarvitse kun kerran laittaa niin on ihottuma .
Käytän yleensä rexonan hajusteita.
Ruokasoodaa veteen ja sillä lioksella pyyhit kainalot esim. vanulapun alla.
Vauvapuuteri voi auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Ruokasoodaa veteen ja sillä lioksella pyyhit kainalot esim. vanulapun alla.
Vauvapuuteri voi auttaa myös.
*vanulapun avulla
AlumiiniTÖN?