Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttunut eikä suostu puhumaan

Vierailija
28.06.2022 |

Mies suuttunut tänään jostakin, ei suostu puhumaan, oikeastaan mistään. Olen töideni ohessa hoitanut hänen lapsensa, käynyt kaupassa ja ostanut yli 60 eurolla ruoka- yms. tarvikkeita, vienyt lapset rannalle töiden jälkeen, antanut ruoat ja tehnyt yksin loppuviikon ruoat valmiiksi, koska mies ei tullut niissäkään auttamaan. Kaiken lisäksi olen raskaana, raskaus on vielä riskiraskaus. Huomasin suuttumuksen siis siitä, kun ei rannalta vastannut viesteihin eikä kotona vastannut mihinkään. Ja voi luoja että nyt alkaa itseäni veetuttamaan noin lapsellinen ja vastuuton käytös. Eipä tässä oikein muuta pointtia ollut, kuin purkaa vitutusta

Naisena ei tulisi mieleenkään käyttäytyä tuolla tavalla, jos osat olisivat toisinpäin. Jos minä olisin mies, naiseni raskaana ja hoitanut töiden lisäksi kaiken kotona ja maksanut kauppaostokset. Välistä mietin mikä helvetti saa miehet käyttäytymään tuolla tavalla?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani ap, mutta en usko miehesi muuttuvan. Hän on parisuhdeväkivaltainen, tuo mykkäkoulu on henkistä väkivaltaa. Se on raskasta lapsillekin. Olisi parasta sinun ja heidän kannaltaan, että eroaisit ja muuttaisit eri osoitteeseen. Pariterapia auttaa normaaleihin kommunikaatiovaikeuksiin, ei väkivaltaan.

Lue kirja Why does he do that.

Vierailija
42/42 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeneminen on henkistä väkivaltaa, kun sen avulla tietoisesti kiusataan toista tai tahallisesti pitkitetään riitatilannetta.

Mykkäkoulu voi olla parisuhteessa myös vallankäytön väline. Toisen pimentoon jättäminen ja hänen mielipiteidensä sivuuttaminen voi olla tapa ajaa hänet epätoivoiseen tilaan.

Meillä tämä johti aika nopeasti avioeroon. Olimme nuori pariskunta jolla 2-vuotias lapsi. Mies käytti mykkäkoulua aseenaan ja viimeisen kerran se kesti kuusi (6) viikkoa!

Meni siihen pisteeseeen että poistui huoneesta johon minä tai lapsi tulimme, ei tullut samaan pöytään syömään, ei puhunut sanan sanaa. Aloin maksaa potut pottuina,  laitoin ruoan ja minä ja poika syötiin. Sen jälkeen korjasin kaiken pois, hoidin tiskit ja siistin keittiön. kaiveli sitten jääkaapilta mitä kaiveli kun olimme poistuneet keittiöstä.

En hoitanut hänen pyykkejään, elin kuin häntä ei olisikaan.

Kun asumuseropaperit sitten tuli, mies meni paniikkiin ja häipyi vanhempiensa luokse.

Jäin siis yhteiseen asuntoomme kunnes löysin uuden johon muutimme pojan kanssa. Hän sitten kosti lapselle niin ettei suostunut minkäänlaiseen tapaamisoikeuteen vaikka sitä hänelle yritettiin järjestää myös lastensuojelun kautta. Ei. Ei halunnut joten yksinhuoltajuus minulle. Elatusavuista valitti mutta ei päässyt niistä irti. Poikaansa ei tunne eikä poika häntä muista. Uutta "isukkia" meille ei ole hankittu, yksi riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän