Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivän hölmöt Tampereella taas..

Vierailija
28.06.2022 |

Ensiksi ilmoitan että en palaa tänne lukemaan viestin viestiä, joten mahdolliset loukkauksenne eivät koskaan tavoita minua🤗
Eli tänään jo ensimmäinen hölmö ihmismato löytyi bussipysäkiltä siinä kello 11.30-11.45 maissa, tuijotti kun lenkkeilin kadulla. Eli mikä tätä vanhaa matoa vaivasi? Tahtoikohan hän myös lenkkeillä ja liikutella ruosteisia koipiaan vai miksi tuijotti niin pitkään tuntematonta lenkkeilijää... Typerää käytöstä vanhalta aikamieheltä. Sitten vielä haukutaan nuorisoa huonotapaiseksi...

Toiseksi kaupungilla MacDonaldsissa oli typeriä ihmisiä. Ensinnäkin myyjä tai 'harjoittelija', likka Afrikasta tuijotti ilman syytä. Toiseksi siellä oli naurava teinilauma. Teinit toki on aina typerää sakkia mutta Kreikkalaisetkin virnuilivat ja nauroivat ilman syytä minulle. Menin kysymään että onko asiaa, eivät ymmärtäneet englantiakaan mutta sanoivat olevansa Kreikasta. Typeriä ulkomaalaisia! Ensin pitäisi omata jonkin tasoiset käytöstavat ja vasta sitten matkailla..

Lopuksi, hippi Ahjolan bussipysäkillä kaupunkiin päin noin kello 19.40 - tuijotti kadun toiselle puolelle (minua) ilman syytä. Oliko hippi rahan tarpeessa vai miksi tuijotti? Noh, ei voi mitään. Tällainen päivä taas tänään Tampereella täynnä typeriä ja huonotapaisia turhia ihmismatoja joiden elämillä ei ole pätkääkään merkitystä omasta mielestäni. Nyyh nyyh, madot purkavat pahaa oloansa Normaaleihin ihmisiin. Ei muuta tällä erää.

Ps) tiedän ettei tämä keskustelu-palsta ole täällä enempää kuin 15min.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä