Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei halua vastaanottaa suuseksiä

Vierailija
28.06.2022 |

Olen nainen, enkä useista kokeiluista huolimatta ole koskaan saanut orgasmia tai mitenkään ratkaisevasti kiihottunut suuseksistä. Otan kyllä ihan mielelläni itsensä puhtaana pitäviltä miehiltä suihin, se kiihottaa oikeastaan enemmän kuin vastaanottaminen. Jotkut aiemmat kumppanini ovat loukkaantuneet kunnolla, kun olen kertonut, että en oikein saa nuoltavana olemisesta mitään ja tunnen oloni vähän yksinäiseksi, kun mies katoaa haaroihin enkä pääse halaamaan ja koskettamaan häntä. Onko meitä muita, jotka eivät välitä suuseksistä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvin perusteltua enkä usko olet mikään ainoa laatuaan.

Harvat naiset tuovat tuon esille niin että myös miehet eivät käyttäisi energiaansa turhaa ja turhiin asioihin.

Vierailija
2/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä muita, jotka eivät välitä suuseksistä. Paitsi että olen mies, eikä suuseksin vastaanottaminen paljon lämmitä. No jos kurkkuun saa panna kunnolla, alistaa ja kontrolloida naista, niin sitten. Mutta normaalin suuseksin vastaanottaminen, oikeastaan annan sen tapahtua vain naisen innostuksen takia. En tosin kovin pitkään, koska tylsistyn.

En osaa oikein muutenkaan olla passiivinen normaalin seksin aikana. Sitten jos nainen alistaa minua... tai no ei oikeastaan silloinkaan, koska silloin yleensä kahlitsee minut, muuten tarraan kiinni ja ohjaan taas, vaikka istuisi naamallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua saa nuolla, mutta jos ei mitään laita sisään, niin ei se niin hyvältä tunnu että saisin orgasmin. Klitoris ei itselläni yksin toimi ja kieli pillussakaan ei juuri tunnu miltään. Että sormia tai dildoa samalla sisään.

Vierailija
4/25 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei huvita niin ei ole pakko. Pätee varmaan kaikkiin toimintoihin.

Vierailija
5/25 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei huvita niin ei ole pakko. Pätee varmaan kaikkiin toimintoihin.

..vessassakäynti? (paitsi. autossa matkalla juhannuksenvietosta kotiin.. ruuhkassa. ei toimi).

Vierailija
6/25 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää suuseksiä ei voita oikein mikään. Ehkä et ole saanut hyvää?

Vierailija
7/25 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on just se asenne, joka varmaan noita kumppaneitanikin on ahdistanut, että kun yleensä naiset lämpenevät suuseksille, niin he kokevat, että heissä on jotain vikaa. Ja minä mietin, onko minussa jotain vikaa ja sitten on kaikille vähän nihkeä tunnelma.

Yksi miesystävä tuntui aidosti helpottuneelta ja iloiselta, koska ei itseään varten ollut innokas nuolemaan.

Vierailija
8/25 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään juuri välitä suuseksistä. Yhdyntä on minulle se juttu, ihana tunne kun saa miehen sisään.

Vierailija
9/25 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää panoa ei voita mikään. Ehkä et ole saanut hyvää?

Vierailija
10/25 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanainen. Itse en välitä nuolla pilluja, vaikka siinä kuulemma poikkeuksellisen hyvä olenkin.

Vierailija
11/25 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan meitä muita, jotka eivät välitä suuseksistä. Paitsi että olen mies, eikä suuseksin vastaanottaminen paljon lämmitä. No jos kurkkuun saa panna kunnolla, alistaa ja kontrolloida naista, niin sitten. Mutta normaalin suuseksin vastaanottaminen, oikeastaan annan sen tapahtua vain naisen innostuksen takia. En tosin kovin pitkään, koska tylsistyn.

En osaa oikein muutenkaan olla passiivinen normaalin seksin aikana. Sitten jos nainen alistaa minua... tai no ei oikeastaan silloinkaan, koska silloin yleensä kahlitsee minut, muuten tarraan kiinni ja ohjaan taas, vaikka istuisi naamallani.

Tarkoititko, että erektio lerpahtaa?

Kyllä minä annan nuolla, jos mies haluaa sitä, mutta ei se minua kiihota eli omalta osalta seksin intensiteetti laimenee.

Vierailija
12/25 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et ole vieläkään oppinut että ihmisten seksuaaliset mieltymykset voivat paljonkin poiketa sinun parhaasta tavastasi saada orgasmi?

Vierailija
13/25 |
30.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein välitä siitä, että mies nuolee alussa. Vasta sitten kun on kunnolla kiihottunut, se tuntuu oikeasti hyvältä. Monet miehet tuntuvat ajattelevan, että ensin nuollaan lämmittelyksi, mutta omalla kohdalla se ei oikein toimi.

Vierailija
14/25 |
01.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää panoa ei voita mikään. Ehkä et ole saanut hyvää?

On mahdollista saada molemmat. Ainakin meillä tuo onnistuu. Riippuu ihan kumppanista.

Vierailija
15/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo itseäni hieman masentaa aina kun ei nainen halua mutta ymmärrän että kaikki eivät tykkää. Onko mitään tehtävissä vai patempi vaan unohtaa nuolemiset?

Vierailija
16/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei tykkää että nuolen. Sormet, dildot ja liukasteet ovat osa seksiä koko seksin ajan ja myöskin nauttii niistä paljon. Ottaa minulta myös antaumuksella suihin ja silloin tällöin sormittaa minua myös samalla, mutta hänestä tuntuu epämukavalta jos annan jollain tapaa hänelle suuhoitoa. Vaimoni on hyvin herkkä tulemaan ja tulee herkästi hyväilemällä ja myöskin itse aktin aikana. Olen saanut nuolla häntä ehkä viisi kertaa yli 20 vuoden yhdessäolon aikana ja jokaisella kerralla hän tuli hyvin nopasti (harrastamme seksiä vähintään kerran viikossa muulloin kuin kuukautisten aikana). Vaimoni ei mielellään puhu seksistä vaikka itse olen hyvinkin avoin ja kerron suurinpiirtein kaikki mieltymykseni ja myöskin fantasiani. Tässäkin on se kumma puoli että hän tykkää kun puhun hänelle välillä rivoja ja otan ns. ohjat käsiini esim. harrastamalla seksiä, välillä muuallakin kuin sängyssä hänen kanssaan (ns Jännityspaikoissa/tilanteissa). Olen tästäkin kysellyt häneltä ja hän kykenee sen verran antamaan palautetta että hän tykkää kun otan ns. ohjat käsiini. Mutta en vieläkään tiedä mistä johtuu vaimoni vastahakoisuus ottaa vastaan Suuhoitoa....Ehdotuksia? Jätänkö asian silleen?

Mies 52 (P.s asia ei millään tavalla haittaa mutta tulee välillä mieleen että teenkö jotain väärin ja jääkö siksi vaimoni paitsioon jostain)

Vierailija
17/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52 kirjoitti:

Vaimoni ei tykkää että nuolen. Sormet, dildot ja liukasteet ovat osa seksiä koko seksin ajan ja myöskin nauttii niistä paljon. Ottaa minulta myös antaumuksella suihin ja silloin tällöin sormittaa minua myös samalla, mutta hänestä tuntuu epämukavalta jos annan jollain tapaa hänelle suuhoitoa. Vaimoni on hyvin herkkä tulemaan ja tulee herkästi hyväilemällä ja myöskin itse aktin aikana. Olen saanut nuolla häntä ehkä viisi kertaa yli 20 vuoden yhdessäolon aikana ja jokaisella kerralla hän tuli hyvin nopasti (harrastamme seksiä vähintään kerran viikossa muulloin kuin kuukautisten aikana). Vaimoni ei mielellään puhu seksistä vaikka itse olen hyvinkin avoin ja kerron suurinpiirtein kaikki mieltymykseni ja myöskin fantasiani. Tässäkin on se kumma puoli että hän tykkää kun puhun hänelle välillä rivoja ja otan ns. ohjat käsiini esim. harrastamalla seksiä, välillä muuallakin kuin sängyssä hänen kanssaan (ns Jännityspaikoissa/tilanteissa). Olen tästäkin kysellyt häneltä ja hän kykenee sen verran antamaan palautetta että hän tykkää kun otan ns. ohjat käsiini. Mutta en vieläkään tiedä mistä johtuu vaimoni vastahakoisuus ottaa vastaan Suuhoitoa....Ehdotuksia? Jätänkö asian silleen?

Mies 52 (P.s asia ei millään tavalla haittaa mutta tulee välillä mieleen että teenkö jotain väärin ja jääkö siksi vaimoni paitsioon jostain)

Ehkä vaimosi kumminkin pelkää oman kontrollinsa menetystä. Nuoleminen tuntuu liian hyvältä ja vie järjen. Mutta kun kerran suostuu dominointiisi suostunee varmaan nuolemiseenkin kun et kysele lupia.

Itse aloin aikoinaan nuolemaan vastoin vaimoni tahtoa ja hän jäi siitä heti koukkuun. Nyt kun muisteltu vanhoja, niin hän pitää ekaa nuolemiskertaa vieläkin yhtenä seksikertana mitä muistelle. Omakaan vaimo ei paljoa puhu, mutta sain kaivettua muutaman sellaisen seksikerran mitä hänelle on jäänyt muistoihin.

Vierailija
18/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ehkä oikeassa, mutta siinä on hiuksenhieno ero olla Dominoiva tai pakoittaa vastapuoli johonkin jota hän ei halua. En halua tätä rajaa edes vahingossa ylittää. Kun teen jotain Dominoivaa, vaimoni pistää ns vähän suullisesti hanttiin, mutta näyttää kropalla olevansa pelissä mukana. En tunne tätä kun yritän antaa suuseksiä. Onko jollain naisella kommentteja jolla on omaa kokemusta asiasta? 

Vierailija
19/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkään ei erityisemmin tykätä vaikka aikaisemmat kumppanit ovat todellakin tykänneet. Ihmiset on erilaisia.

Vierailija
20/25 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 52 kirjoitti:

Olet ehkä oikeassa, mutta siinä on hiuksenhieno ero olla Dominoiva tai pakoittaa vastapuoli johonkin jota hän ei halua. En halua tätä rajaa edes vahingossa ylittää. Kun teen jotain Dominoivaa, vaimoni pistää ns vähän suullisesti hanttiin, mutta näyttää kropalla olevansa pelissä mukana. En tunne tätä kun yritän antaa suuseksiä. Onko jollain naisella kommentteja jolla on omaa kokemusta asiasta? 

En ehkä saa sun ajatuksesta kokonaan kiinni, mutta jos lähestyn asiaa nyt ihan puhtaasti ton dominoinnin kannalta. Jos haluan sänkyyni miehen sen vuoksi että hän dominoi, en ollenkaan koe että minun nuolemiseni sellaista olisi, jopa päinvastoin koen sen hieman alistuvaksi eleeksi.

Ja sitten tuli mieleen ihan vaan semmoinen arkinen fakta että useimmat miehet eivät tiedä miten nuollaan hyvin. Mikä tahansa lipsuttelu ei vaan toimi ja useimmiten se ei tunnu yhtään miltään. Joku mainitsi aiemmin sen että lämmittelynä annettu nuoleminen ei tunnu hyvältä, ajattelen itse samoin. Sama kuin nuolisi varpaanväliä, ei tunnu kummoiselta. Tällöin en kyllä ala siinä alla mitään kiemurtelemaankaan vaan annan toisen nuolla ja odotan että alkaisi tapahtua jotain parempaa.

Mieleen tuli ihan sekin että ehkä vaimosi ei vaan yksinkertaisesti ole mieltynyt nuolemiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme