Miksi kiinteistöasiakaspalvelijat ja esim rakennusalan aspat ovat niin ylimielisiä asiakasta kohtaan?
Entinen talkkarisysteemi toimi hyvin, mutta tuli kalliiksi.
Nyt on aspa ja kiinteistöhuolto. Et saa kiinni ketään. Et puhelimella etkä sähköpostilla. Ollaan mahdollisimman ylimielisiä ja epäkohteliaita.
Tossa keväällä olisin tarvinnut apua yhteen juttuun, siis maksullista, 10 min juttu. Kun kolmatta viikkoa odotin, peruutin tilaukseni.
Rakennuspuolella sain yhteyden 7.5. erääseen tahoon. Kysyin työntekijän numeroa ja nimeä, löin siis lukkoon tilaukseni. Löysin viimein tarvitsemani tiedot monen mutkan kautta ja tein tilauksen. Työntekijä oli ihan ok. Tämä rakennuspalvelu soitti saman päivän iltana 25.5., kun työ oli jo alkanut. Kysyi, että onko alkanut jne. Kolmen viikon klabbi.
Mä en tajua tällaista. Miksi on vaikea palvella asiakasta, joka olisi tuomassa töitä ja rahaa.
Onko muilla samoja kokemuksia?
Sama on näissä remonttikaupoissa, esim K-rauta. Menet kysymään neuvoa, niin ei millään haluta vastata. Ehkä ne pelkää, että jos sanoo jotain, niin myöhemmin tullaan valittamaan ko annettiin väärät ohjeet. Mutta ei edes tyyliin kysymykseen onko teillä raudan maalaamiseen sopivaa maalia, voi vastata. Toljotetaan vaan ja ootetaan että asiakas itse selvittää mikä niistä miljoonista maalipurkeista on sopiva.