Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdin työtoimintaan keittiölle hyvillä mielin, nyt heti toisena päivänä kuulin että minusta on puhuttu paljon*kaa

Vierailija
28.06.2022 |

Itken vessassa. Hyvin alkoi. Haukuttu mm. läskiksi joka on vaan tiellä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulit mistä? Joku kertoi? Kannattaa miettiä miksi joku kertoisi moista. 

Vierailija
2/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa työelämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonskaa? Mutta joo, ikävä kyllä työelämä on brutaalia, ihmiset tyhmiä ja johto heikkoa.

Ei se itkemällä miksikään muutu, nyt vaan hoidat hommasi ettet joudu aloittamaan taas kohta alusta

Vierailija
4/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tota lihavaksi haukkumista. Mun yhtä kaveria haukutaan joka paikassa että se on liian lihava. Mikä ihmisillä on? Oon tosi pahoillani ap.

Vierailija
5/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä tota lihavaksi haukkumista. Mun yhtä kaveria haukutaan joka paikassa että se on liian lihava. Mikä ihmisillä on? Oon tosi pahoillani ap.

Pahaolo.

Vierailija
6/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset yrittävät sada oman pahan olonsa tuntumaan pienemmältä haukkumalla muita. Ei se toimi, mutta hetkeksi helpottaa.

Älä sinä välitä. Koollasi ei ole mitään väliä työntekoosi kannalta. Sä olet siellä työssä, et hankkimassa kavereita, joten ei ole mitään väliä, vaikka noista ei kavereisksi olekaan. Se, että töissä haukutaan, ei ole mikään suuri elämän epäonnistuminen, eikä välttämättä edes työssä epäonnistuminen. Se ei ole sun itkemisen arvoista.

Vierailija
7/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöala. Tuo on vielä pientä verrattuna siihen mitä tulet kokemaan

Vierailija
8/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tätä pysty peukuttamaan?

Vierailija
9/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tiennyt ensimmäisenä työpäivänä uudessa paikassa missä mikäkin purkki ja astia on. Sain kuulla olevani cp-v a mmainen huo*a. Ihan päin naamaa. Sanojana ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt viisikymppinen täti-ihminen.

Vierailija
10/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työeläamässä on aina ollut noin ja aina tulee olemaan. Uusilla teetetään työt mitä muut, eivät halua tehdä.

Ajattele positiivisesti eli "oppirahat pitää maksaa" ja sitten vaan toisesta korvasta sisään, toisesta ulos.

Vierailija
11/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tiennyt ensimmäisenä työpäivänä uudessa paikassa missä mikäkin purkki ja astia on. Sain kuulla olevani cp-v a mmainen huo*a. Ihan päin naamaa. Sanojana ilmeisesti elämäänsä kyllästynyt viisikymppinen täti-ihminen.

Olisit kettuillut takaisin. Tuollaisille luu kurkkuun.

Vierailija
12/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis kuntouttava työtoiminta?

Vaihda työtoimintapaikkaa ja tee valitus. Ei ole palkitsevaa käydä antamassa työpanostaan ilmaiseksi ja sitten saada vielä paskanpuhujia kimppuunsa. Itse asiassa noissa paikoissa ei ole mitään velvoitetta tehdä töitä - riittää kunhan olet paikalla. Ajan voit käyttää mihin haluat, esim. työnhakuun, uuden alan miettimiseen, kahvinjuontiin, internetin selailuun, omiin harrasteisiin.

Vierailija
13/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskanna tai heitä jotain laksatiivia monta pakkausta ruokaan, kun kukaan ei näe.

Vierailija
14/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut on sairaita, hyi h*lvetti mitä käytöstä!

Vierailija
15/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tommosesta työtoiminnasta palkkaa?

Vierailija
16/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja

Vierailija
17/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulit mistä? Joku kertoi? Kannattaa miettiä miksi joku kertoisi moista. 

Jotkut manipulatiiviset k*sipäät tekee muuten tuota, siis tulevat oikein luottamuksellisesti ja ns. ystävällisesti kertomaan että "hei kuulin muuten sitten että susta puhutaan aika paljon p*skaa tuolla." Tarkoituksena on luoda eripuraa, pahaa mieltä ja jännitteitä.

Vierailija
18/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ilmoitus siitä sun ohjaajalle. Kuka sut sinne lähettikään. Ei tuollaiseen paikkaan pitäisi lähettää ketään kuntoutujaa.

Vierailija
19/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskanna tai heitä jotain laksatiivia monta pakkausta ruokaan, kun kukaan ei näe.

Ei kai sitä nyt syöjille/asiakkaille kosteta, jos työkaverit on mulkkuja?!

Vierailija
20/27 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kanssani olisi ruma keittiötäti ollut käräjillä tuon jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi