Jos 65% Tinder-käyttäjistä on miehiä ja 35% naisia
Niin missä ne loput naiset on? Naisia ja miehiä on kuitenkin väestössä suurinpiirtein saman verran. Eli onko sinkkunaiset onnellisesti yksin ja sinkkumiehet hakee onnettomina seuraa?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen on onnellisin. Jos nainen siis uhraa onnensa, niin silloin sen suhteen pitää olla jotain ultumaattista ja miehen tosi hyvä. Miettikääpä tätä te pillua/ parisuhdetta mankuvat miehet- mitä teillä on tarjota naisille? Ei mitään.
Erittäin hyvin ja nasevasti ilmaistu. T sinkku erittäin mielelläni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunainen on onnellisin. Jos nainen siis uhraa onnensa, niin silloin sen suhteen pitää olla jotain ultumaattista ja miehen tosi hyvä. Miettikääpä tätä te pillua/ parisuhdetta mankuvat miehet- mitä teillä on tarjota naisille? Ei mitään.
Ja silti roikut vauvapalstalla. Eikö kannattaisi kirjoittaa sinkkupalstalle?
Eipä sieltä mulle löytynyt mitään.
N25
Naisista vain top-puolisko hakee. Loput käyttää spermapankkia, etsivät kaduilta, ovat naisten kanssa, elävät yksin.
Uusin rikoslaki tulee kääntämään Suomessa asiat nurin. Tulee homoksi eheyttämiskursseja miehille, jotka jäävät Suomeen.
Itsekin olen juuri luopunut naisista Suomessa, ja paikalla on aina kolmas osapuoli, jos muuten olisi kaksi; esim. yksikään nainen ei tule mun ovesta sisään, enkä edes avaa sille oveani.
Yleisissä kulkuvälineissä istun vain miesten viereen tai otan ekan paikan tyhjemmässä, ja jos joku haluaa istumaan siihen, täytyy sumplia muualta, jos on nainen.
Eikös sama päde kaikkiin deittipalveluihin? Kaikissa on enemmän miehiä kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sama päde kaikkiin deittipalveluihin? Kaikissa on enemmän miehiä kuin naisia.
Koskee kaikkia baarejakin.
Onhan siellä varattujakin, varmaan puolet miehistä.
Vierailija kirjoitti:
N25
Tämä kuvastaa hienosti nykynaisten epärealistisia vaatimuksia miehelle, kun tuhansien ja tuhansien miesten joukostakaan "ei löydy mulle mitään".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti roikut vauvapalstalla. Eikö kannattaisi kirjoittaa sinkkupalstalle?
Mutta ei vauva-aihesessa keskustelussa. Jos sulla on lapsia niin mitä itse teet sinkkujen tinder-ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Tämä kuvastaa hienosti nykynaisten epärealistisia vaatimuksia miehelle, kun tuhansien ja tuhansien miesten joukostakaan "ei löydy mulle mitään".
Eihän niihin miehiin siellä sovelluksessa tutustu. Jos on tuhannen miehen valokuva ja 950 kuvan alla lukee "en jaksa kirjoittaa tähän mitään ota selvää kysy lisää jos kinostaa" niin onko ihme jos tulee olo että sieltä ei löydy mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
No mitkä ne epärealistiset odotukset sitten ovat? Onko kohtuutonta jos ei kiinnostu kuollutta kalaa pitelevän miehen kuvasta jonka alla ei edes lue mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
No mitkä ne epärealistiset odotukset sitten ovat? Onko kohtuutonta jos ei kiinnostu kuollutta kalaa pitelevän miehen kuvasta jonka alla ei edes lue mitään?
Kaikilla Tinderin miehillä oli tuollainen profiili, eikö niin?
Eikö Tinder ole leimautunut "kevyemmän seuran" hakemiseen? Kenties miehet naisia useammin haluavat vain yhden yön seuraa, vaikka tutkimusten valossa MIESTEN pitäisi hakea pitkäaikaista suhdetta, sillä se parantaisi heidän elämänlaatua ja elinikää.
Kysymys kuuluukin, miksi miehet eivät pääasiassa hae vain pysyvää, pitkäaikaista suhdetta?