Millaiset ovat lähihoitaja opinnot ensimmäisenä vuonna?
Pelkään etten tule pärjäämään opinnoissa. Eniten vaikuksia teettää varmadtikin lääkelaskut.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Lukiosta suoraan amikseen, niin kyllä se helpolta tuntui. Koko luokka saatiin kiitettäviä kaikista kursseista, kyseessä siis yo-pohjainen luokka. Suurin osa oli hakenut sairaanhoitajaksi muttei päässyt, niin toisena vaihtoehtona hakea lähäriksi.
Olin myös YO-pohjoisella luokalla. Meitä oli kaksi jotka eivät olleet käyneet lukiota.
Olin ainoa joka läpäisi lääkelaskut kerrasta. Että se siitä lukion matikasta.
Toinen juttu kun joku suositteli aikuiskoulutusta. Ne on yleensä lyhyitä kursseja verrattuna kolmen vuoden opiskeluun. En suosittele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukiosta suoraan amikseen, niin kyllä se helpolta tuntui. Koko luokka saatiin kiitettäviä kaikista kursseista, kyseessä siis yo-pohjainen luokka. Suurin osa oli hakenut sairaanhoitajaksi muttei päässyt, niin toisena vaihtoehtona hakea lähäriksi.
Olin myös YO-pohjoisella luokalla. Meitä oli kaksi jotka eivät olleet käyneet lukiota.
Olin ainoa joka läpäisi lääkelaskut kerrasta. Että se siitä lukion matikasta.
Toinen juttu kun joku suositteli aikuiskoulutusta. Ne on yleensä lyhyitä kursseja verrattuna kolmen vuoden opiskeluun. En suosittele.
Mitä ensimmäisenä vuotena harjoitellaan lähäri opinnoissa?
Onko mielestäsi siinä jotain pahaa että on adhd?