Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset ovat lähihoitaja opinnot ensimmäisenä vuonna?

Vierailija
27.06.2022 |

Pelkään etten tule pärjäämään opinnoissa. Eniten vaikuksia teettää varmadtikin lääkelaskut.

Kommentit (45)

41/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tyyppi joka on adhd, sekoilee ja unohtelee. Samaa postailee jo ties monettako kertaa.

Onko mielestäsi siinä jotain pahaa että on adhd?

42/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukiosta suoraan amikseen, niin kyllä se helpolta tuntui. Koko luokka saatiin kiitettäviä kaikista kursseista, kyseessä siis yo-pohjainen luokka. Suurin osa oli hakenut sairaanhoitajaksi muttei päässyt, niin toisena vaihtoehtona hakea lähäriksi.

Olin myös YO-pohjoisella luokalla. Meitä oli kaksi jotka eivät olleet käyneet lukiota.

Olin ainoa joka läpäisi lääkelaskut kerrasta. Että se siitä lukion matikasta.

Toinen juttu kun joku suositteli aikuiskoulutusta. Ne on yleensä lyhyitä kursseja verrattuna kolmen vuoden opiskeluun. En suosittele.

44/45 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukiosta suoraan amikseen, niin kyllä se helpolta tuntui. Koko luokka saatiin kiitettäviä kaikista kursseista, kyseessä siis yo-pohjainen luokka. Suurin osa oli hakenut sairaanhoitajaksi muttei päässyt, niin toisena vaihtoehtona hakea lähäriksi.

Olin myös YO-pohjoisella luokalla. Meitä oli kaksi jotka eivät olleet käyneet lukiota.

Olin ainoa joka läpäisi lääkelaskut kerrasta. Että se siitä lukion matikasta.

Toinen juttu kun joku suositteli aikuiskoulutusta. Ne on yleensä lyhyitä kursseja verrattuna kolmen vuoden opiskeluun. En suosittele.

Mitä ensimmäisenä vuotena harjoitellaan lähäri opinnoissa?

45/45 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän