Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö siitä jos tuntematon tulee juttelemaan sinulle ja yrittää hieroa tuttavuutta?

Vierailija
27.06.2022 |

=)

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mukava ihminen, niin ihan kiva on välillä turista hetki. Sen enempää en yleensä jaksa tutustua, on tarpeeksi kavereita jo entuudestaan.

Vierailija
22/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jutustelen aina bussikuskien kanssa, jos he eivät vaikuta työhönsä kyllästyneiltä. Itseasiassa ikävöin hieman sellaista vanhempaa miestä, jolla oli minulle bussilippukin aina valmiina, kun muisti paikan ja ajan kun nousin bussiin. ):

Nyt surettaa, etten kulje bussilla enää paljoa, se kuski oli niin kovin mukava, enkä sitten koskaan saanut tietää edes hänen nimeä.

Sitten jos joku alkaa puhua minun kanssa, niin tykkään hirveästi siitä. On niin kiva ihan vain jutella. Varmaan jossain Yhdysvalloissa joutuisin sarjamurhaajan uhriksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä että joku tulee vasiten luokseni tekemään tuttavuutta. Ne on ihan ok, jos sattuu istumaan vieressäni junassa, tai tapahtuman vessajonossa joka on aivan liian pitkä tai muussa paikassa, jossa olemme yhdessä ns. jumissa, eli keskustelu syntyy ilman väkisin yrittämistä. Näissä luontaisesti jätetään nimet kertomatta, eikä pidemmästä tuttavuudesta ole kummallakaan ajatuksia.

Muuten lähestyjät ovat usein päihteiden vaikutuksen alaisina, ja lähestyvät vain jos näyttää liian kiltiltä eli sopivalta uhrilta rahan tai muun ruinaamiseen.

Vierailija
24/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan hetkestä ja mielentilasta. Aloite on ihan ok ja yleensä teen sen selväksi, jos en ole juttutuulella. Se ärsyttää, jos toinen ei tajua eleistä huonoa hetkeä ja joutuu sanomaan, että en halua seuraa.

Vierailija
25/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, mutta aina minä voin jonkun saan vaihtaa.

Vierailija
26/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on metoo välittömästi, jos joku alempiarvoinen mies lähestyy minua

Vierailija
27/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on joskus joku normaali, eikä mammmmmu hakemassa pilllllua tai oleeeeeskeluuulupaaa.

Vierailija
28/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne juttelemaan tulevat ovat laitapuolen kulkijoita tai avohoitopotilaita. Ikinä, ei ikinä ole viehättävä nainen tullut jutustelemaan joutavia.

Vierailija
29/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu missä.

Jos olen lähtenyt baariin etsimään kumppania, niin onhan se kiva että joku tulee juttusille ja yrittää tehdä tuttavuutta. 

Jos taas olen kaupassa ja hyllyjen välissä joku tulee flirttailemaan ja yrittää iskeä niin ajattelen sen olevan heti joku sekopää.

Jos istun jossain rantakalliolla ja joku ohikulkeva mummu tai pappa pysähtyy vaihtamaan muutaman sanan, niin juttelen mielelläni hetken, he tuskin yrittävät sen kummemmin tehdä tuttavuutta.

Tähän on vaikea vastata, se on niin tilanteesta kiinni ja miten se tuttavuuden tekijä käyttäytyy.

Vierailija
30/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missä.

Jos olen lähtenyt baariin etsimään kumppania, niin onhan se kiva että joku tulee juttusille ja yrittää tehdä tuttavuutta. 

Jos taas olen kaupassa ja hyllyjen välissä joku tulee flirttailemaan ja yrittää iskeä niin ajattelen sen olevan heti joku sekopää.

Jos istun jossain rantakalliolla ja joku ohikulkeva mummu tai pappa pysähtyy vaihtamaan muutaman sanan, niin juttelen mielelläni hetken, he tuskin yrittävät sen kummemmin tehdä tuttavuutta.

Tähän on vaikea vastata, se on niin tilanteesta kiinni ja miten se tuttavuuden tekijä käyttäytyy.

Ja ennen kaikkea siitä miltä se tuttavuuden tekijä näyttää.

Kun ruma mies tulee flirttailemaan, se on baarissakin edelleen ahdistelua. Ja jos komea mies tulee kassajonossa niin kyllä se kelpaa.

Vierailija
31/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei yritä hieroa mitään muuta.

Vierailija
32/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti tykkään ihmisistä ja juttelu sta, mutta jos rupeaa tivaamaan jotain henkilökohtaisia tai on muuten jotenkin tilannetajuton, lähden pois tilanteesta.

Vierailija
33/33 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mgtow ratkaisee tämänkin ongelman, eli silloinhan sen ei pitäisi haitata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi