Pidätkö siitä jos tuntematon tulee juttelemaan sinulle ja yrittää hieroa tuttavuutta?
Kommentit (33)
En. Yritän poistua paikalta vähin äänin.
En. Oletan, että taustalla on epärehellisiä aikeita.
Riippuu päivästä. Voin vaihtaa pari sanaa, mutta yleensä haluan olla omissa oloissani.
Juttelen mielelläni tuntemattomienkin kanssa milloin mistäkin. Viimeksi juteltiin parin naisen kanssa silmälaseista ja miten juhannusta vietetään ja mikä se on, kun yksi juttelijoista oli somali joka kyseli siitä. Bussipysäkillä oli 10 minuuttia aikaa bussin tuloon, niin alettiin juttelemaan. Meni aika joutuisasti.
Vierailija kirjoitti:
Juttelen mielelläni tuntemattomienkin kanssa milloin mistäkin. Viimeksi juteltiin parin naisen kanssa silmälaseista ja miten juhannusta vietetään ja mikä se on, kun yksi juttelijoista oli somali joka kyseli siitä. Bussipysäkillä oli 10 minuuttia aikaa bussin tuloon, niin alettiin juttelemaan. Meni aika joutuisasti.
Yrität sä olla joku normaali vai?
En pidä. Yleensä ne on miehiä, jotka etsivät seuraa ja minua kiinnostaa kuin pari kiloa paiskaa ne mätisäkit.
En todellakaan pidä.
Sinä olet olevinasi sosiaalisesti taitava, mutta oikeasti olet täysin kujalla kaikista sosiaalisista vihjeistä milloin seuraasi ei kaivata.
En pidä. Saisi tuntematon jåädä yksin juttelemaan.
Tuo lähinnä tietynlaisten miesten ongelma tai tapa johon liittyy usein alkoholi.
En, varsinkaan jos olen perheeni kanssa liikenteessä
Minä pidän satunnaisista keskusteluista tuntemattomien kanssa, mutta lähinnä silloin, jos ne ovat jäämässäkin satunnaisiksi. En oikein jaksaisi tutustua, ystävystyä ja ottaa velvoitteita säännölliseen kanssakäymiseen.
En halua tuttavuuksia. En muutenkaan pidä sosiaalisista tilanteista.
Vierailija kirjoitti:
En pidä. Yleensä ne on miehiä, jotka etsivät seuraa ja minua kiinnostaa kuin pari kiloa paiskaa ne mätisäkit.
Ne on maiti- ei mäti-.
Onpas sisäänpäin kääntynyttä sakkia kun puhuminen on noin hankalaa.
Miksiköhän täällä sitten saa tuntemattomille kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Tuo lähinnä tietynlaisten miesten ongelma tai tapa johon liittyy usein alkoholi.
tai vielä useammin khät.
Tähän vaikuttaa paljon missä ja milloin. Festareilla, konserteissa, baareissa ja naistenhuoneessa oon paljonkin jutellut muiden kanssa. Joidenkin yleensä joidenkin miesten kanssa en koska ne haluaa vain tiettyä enkä harrasta muutenkaan mitään yhden illan juttuja parisuhteen pitäisi olla vakavampi.
En. Yleensä ne juttelijat on kännisiä ukkoja, jotka yrittää houkutella mukaansa, vaikka olen liikkeellä lasten kanssa.
Jos se on hyvännäköinen niin totta kai!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on maiti- ei mäti-.
Tää. Näinkö kujalla ollaan biologiasta.
Yleensä en. =)