Kaupassa olo tuskaa näin helteillä
-kasvot hikeä täynnä
-t paidan kainalot hikeä täynnä
-selkä märkä
-ihmiset tönii
-ihmiset hikisiä ja niiden hikiset käsivarret osuu minuun
-painava kauppakassi kantaa kotiin ja hikoilla koko matka
-on kuuma koko ajan
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole matkaa kuin ton tien ylitys, mutta minulla painoa melkeen 90kg .
Joutuu käymään jokapäivä kaupassa kun ei jaksa kantaa kuin yhden kassin kerralla.
Joka päiväkö syöt kassillisen ruokaa?
Miten aloittaja muuten olisi 90-kiloiseksi päässyt?
Ei mun 100-kiloisella miehellä niin paljoa mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupoissahan on jäähdytys.
Niin, se auttaa jos kauppaan on matkaa 100m. Jos sinne pitää kävellä pidempi matka niin ainakaan itsellä se viilennys kaupan sisällä ei enää auta.
Minä olen yksi niistä, jotka kaikkein eniten valittavat näistä helteistä, ja minulla on kauppaan matkaa noin puoli kilometriä. Matkalla meinasinkin läkähtyä tänään hengiltä, mutta ehdin silti jopa palella hetken kylmähyllyillä ruokaostoksia tehdessäni. Et ilmeisesti osta lainkaan kylmätuotteita, jos edes kaupassa et viilene?
Vierailija kirjoitti:
Ihme rutinaa ja ruikutusta taas kerran.
Se on vakava asia. Joillakin on pitkä, kuuma matka kauppaan. Voi olla perussairauksiakin. Ei ole leikin asia. Jos uraputki-ihminen menee autolla, ei edes ajattele koko asiaa valitettavasti. Tiedättekö edes kauppojen sijaintien hankaluuden verrattuna asuntorakentamiseen ja taloihin. Siihen voisi kiinnittää huomiota ja välimatkat.
Kaupassa ruuhkaisimmat kohdat näillä helteillä on kylmähyllyjen kohdilla. Ihmiset tykkää hengailla siellä, ja viilentää oloaan.
Meillä kaikki kaupat ovat niin viileitä, että mekossa palelin kun äsken kaupassa piipahdin. Jos oikein lujille ottaa helle, piipahdan tuossa lähimarketissa hetken palvelemassa, sitten taas jaksaa.