Mies puhuu jatkuvasti
Ihan helvetin rasittavaa. Alkaa aamusta kun herää ja jatkuu yömyöhään. Selittää ääneen (voi €##_: soitti mulle oikeasti tässä välissä tuosta omasta pihasta!) kaiken mitä tekee. Soittaa valehtelematta toistakymmentä kertaa työpäivän aikanakin ja selittää ummet ja lammet. Ihmettelee joskus miksen kysy esim miten työpäivä on mennyt mutta mitä kysyttävää mulla siihen enää voisi jäädä kun soittaa joka välissä ja kertoo yksityiskohtaisesti mitä on tehnyt. Välillä lähden lenkille tai muuten kuntoilemaan yksin että saan edes jonkun hengähdystauon. Hän on sitä mieltä että voitaisiin lenkkeillä yhdessä, kiitos mutta ei kiitos. Ne on ainuita välejä kun kuulen omat ajatukseni.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Epäilen että kyse on jonkin asteisesta ADHD:sta. Ehkä siinä on mukana myös puhdasta itsekkyyttä ja kontrollin tarvetta. Tekee niin että kun kuulee mun käyvän keskustelua vaikka jonkun meidän lapsista kanssa että puuttuu siihen heti. Jos sattuu olemaan vaikka vessassa sen aikana niin huutelee sieltä oven läpi kommentteja. Lapset on jo isoja ja ovat oppineetkin että jos haluavat jutella mun kanssa, puhuvat niin hiljaa ettei mies kuule tai pyytävät juttelemaan toiseen huoneeseen. Ap
Herranen aika. Eroa? Ei ole pakko jatkaa. Lasten pitää voida elää vapaasti ja normaalisti.
Mun narsisti-ex oli tuollainen. Oli loistava seuramies juttuineen ja erittäin haluttua ja suosittua seuraa baariporukoissa, mutta eihän tuollaisen kanssa voinut lopulta asua. Oli sietämätön neljän seinän sisällä, jatkuva höpötys ja sähläys, alkoholiongelma, kontrollihalu, ääretön itsekkyys ja suhteen loppua kohti kävi myös väkivaltaiseksi.
Mulla samanlainen mies, joka puhua pälpättää koko ajan. Myös samoja asioita uudestaan ja uudestaan. Yritän hienovaraisesti kertoa, että voisiko ystävällisesti olla vähän aikaa hiljaa kun ei kuule omia ajatuksiaan. Suuttuu siitä ja on vartin hiljaa, kunnes alkaa taas jatkuva puheensolina. On kyllä hiljaa kun katsomme elokuvia tai kun nukumme. :) Ei kyllä onneksi soittele mulle, jos on jossain asioilla tai töissä. Silloin korvani lepää. Muuten ihana mies vikoinensa. Ymmärrän myös omat vikanikin. Ei kai kukaan täydellinen ole.
Ei siinä mitäå vikaa ole. On vain tuollainen. Tee niin kun mies teki mulle eli laittoi kännykän työpöydän laatikkoon.
Sanoo ettei muista mitään kun juttua tulee liikaa.
Eihän täällä kukaan muu puhu mitään paitsi minä.
Mun isä oli esitelmöitsijä ja jaarittelija. Sen jutut oli kyllä usein mielenkiintoisiakin, eli ei samaa jauhanut. Sittemmin huomasin, että on tullut valittua seurustelukumppaneiksi myös esitelmöitsijöitä, ihan vahingossa. Välillä se väsyttää, mutta olen ehkä tottunutkin siihen. Saa vaikka talo palaa, mutta sehän ei mene toiselle perille, kun pitää luennoida kuuraketeista. :D
Kyllä noita on naisissakin. Aivan helvetin raskasta ja tuohon auttaa vain ero. Omituisia hjöpöttäjiä.
mies54v
Vierailija kirjoitti:
Istu sen naamalle
Jatkais sitä puhumistaan varmaan siitäkin huolimatta. - ap
Vierailija kirjoitti:
Äsken juttelin meidän tytön kanssa ja mies tuli puhumaan siihen päälle niin oli sanottava tytölle että jutellaan illalla kun iskä on töissä. Ei täällä voi kukaan muu käydä keskusteluja kun yksi tulee puuttumaan joka asiaan ja tekee noin että puhuu suoraan muiden päälle. Ap
Siis käskit tytön pois, että mies voi puhua kun puhui päälle? Sun olisi pitänyt sanoa sille miehelle, että ole hiljaa, puvun nyt tytön kanssa. Ei oo ihme että mies puhuu koko ajan ja päälle. Sä mahdollistat sen tuollaisella käytöksellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noita on naisissakin. Aivan helvetin raskasta ja tuohon auttaa vain ero. Omituisia hjöpöttäjiä.
mies54v
On todella. Oon kuullut juttuja eräästä tuttujen tutusta, semmonen täti, että nauroin vedet silmissä pelkille paikalla olleiden jutuillekin. Tätillä kävi suu aivan lakkaamatta eli ajatteli kerrassaan ääneen, niin ettei kukaan koskaan saanut sanottua sanaakaan väliin. Jotkut koki sen sinällään rentouttavana, ei todellakaan tarttenut koskaan sanoa yhtään mitään. Mutta ei hänen seurassaan kauaa jaksettu olla. Tiedän muutaman naisen, joista vaihdevuosi-iässä tuli ihan kauhistuttavia papupatoja, meni ihan voimat heidän seurassaan. Semmosta jatkuvaa tilitystä ja utelua, ei mitään ihan niitä näitä.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta onko mies Itä-Suomesta? Tai Lapista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istu sen naamalle
No mut sehän voi tuntuu kliffalle. :D Wja sheking duli wielä mwieleen njoishta hybridiautoista, eddä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istu sen naamalle
No tämä ei ollut ap. Olin uimassa. Miksi ihmiset tekee tätä että tekeytyy Ap:ksi...? Oikea ap
Voisko olla joku kilpirauhassairaus myös puhjennut? Eikös se liikatoiminta aiheuta ylivirittyneisyyttä.. eli olet viimeaikoina vasta kunnolla tympääntynyt asiaan. Onko tämä käytös siis lisääntynyt ?
Koska voi tosiaan olla ihan sairaudesta kyse. Oletko jutellut miehellesi tästä? Että jatkuva puheripuli rasittaa