Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin järjestöön minun kannattaisi liittyä oma tilanne huomioon ottaen (seta, animalia, sey, WWF, greenpeace)?

Vierailija
27.06.2022 |

Olen parikymppinen tamperelainen nainen. Olisi kiva jos järjestötoiminta olisi aktiivista ja sitä kautta saisi ystäviä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustapuolueeseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustapuolueeseen

Olen enemmän vasemmistoon päin kallellaan, eikö se tullut jo selväksi listauksesta: seta, animalia, sey, WWF, greenpeace?

AP

Vierailija
4/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi kannattavaa :D

Vierailija
5/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustapuolueeseen

Olen enemmän vasemmistoon päin kallellaan, eikö se tullut jo selväksi listauksesta: seta, animalia, sey, WWF, greenpeace?

AP

Liity niihin kaikkiin.

Vierailija
6/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M6TOW

Vierailija
7/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että olet saanut näin pönttöjä vastauksia. Oletko katsonut Tampereen paikallisyhdistyksiä? Esim. paikallinen eläinsuojelujärjestö voisi tarvita lisää aktiivisia jäseniä samoin kuin paikallinen luonnonsuojelujärjestö.

Siitäkin riippuu mitä haluaisit tehdä. Haluaisitko osallistua esim. tapahtumakojujen esittelijänä, kouluvierailijana vai mitä haluaisit tehdä?

Osa yhdistystoiminnasta on ihan kotoa käsin yksin puurtamista etenkin jos yhdistyksellä ei ole omia toimitiloja.

Vierailija
8/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän me voida täällä tietää mikä asia sinulle on läheisin. Ja voisithan sinä tosiaan kokeilla toimintaa vaikka kaikissa jos vain aikasi riittää, sittenpä näet millaisia ihmisiä missäkin porukassa on. Saattaa olla samojakin ihmisiä osittain.

Vierailija
9/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen luonnonsuojeluliitto.

Vierailija
10/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä siihen järjestöön jonka ajama asia on sydäntäsi ja arvojasi lähimpänä. Todennäköisyys kohdata samanhenkisiä ja potentiaalisia ystäviä, on suurempi.  Win-win-tilanne. 

Vierailija
11/27 |
23.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan kehottaisi liittymään animalia-terroristijärjestöön. Terroristijärjestöön? Kyllä, aivan niin. Tekevät hurmoksessaan hallaa jopa eläimille, joita kuvittelevat puolustavansa. Rikollisjärjestö, kun murtautuvat ja tunkeutuvat yön pimeydessä turkistarhoihin ja "vapauttavat" eläimet luontoon, jossa ne eivät ole oppineet selviytymään, ne joutuvat isompien ja kokeneempien petojensaaliiksi, ellei turkistarhaaja ehdi niitä pelastaa. Pelastus on yksinkertaista: asetetaan avoin trkiseläimen häkki turkistarhan lähimaastoon, pelokas "vapautettu" eläin hakeutuu häkkiin turvaan.

WWF ei aina ole niin hieno kuin luulisi. Yritin juuri äsken netissä kysyä WWF-sivuilla olevan kaavakkeen avulla, mitä tarkoittaa FAD ja non-FAD. Sivusto pyysi täydentämään kysymystä. Kirjoitin "mitä tarkoittaa kalasäilykepurkissa FAD tai non-FAD kalastusmenetelmän yhteydessä." Ei kelvannut vieläkään. Syyksi paljastui, etten päästä Google-analytycsiä tietokoneeseeni. Sivuilta ei myöskään löytänynyt kalanvalintaopasta, jonka olisi voinut tankata omalle koneelle, Yksittäisten kalojen ohjeita kyllä saattoi lukea, mutta kun niitä lajeja oli reilut 80, ei niitä yksitellen viitsi kerätä. Mutta rahankeräys tuntui olevan WWF:lle tärkeämpi tehtävä, kuin helpottaa kuluttajaa tekemään hyviä valintoja ruokakaupassa.

Noista muista järjestöistä en ala esittämään mielipiteitä, kun sellaisia ei ole. Mutta mihinkään järjestöön ei ole pakko kuulua, voi silti tutustua ja ehkä tukea. Mutta elä tee mitään lahjoituksia hätiköiden.

Vierailija
12/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen luonnonsuojeluliitto.

Itse erosin Suomen luonnonsuojeluliitosta monen kymmenen vuoden jäsenyyden jälkeen, kun tuntuu että tämäkin järjestö on kallistunut enemmän vasemmalle kuin luontoasioihin.

Liityin John Nurmisen säätiön säännölliseksi lahjoittajaksi ja Luonnonperintösäätiön kautta yritykseni tukee ikimetsien säilymistä. 

Vierailija
13/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPR:llä on toimintaa joka lähtöön

Vierailija
14/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustapuolueeseen

AP

Suomi-Neuvostoliitto -seura?

Vierailija
15/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ap, että haluat auttaa. Itse olen Seyn aktiivijäsen ja itse toiminnasta on vain hyvää sanottavaa. Tervetuloa!

Vierailija
16/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keskustapuolueeseen

AP

Eihän nuo liity vasemmistoon mitenkään. Mikä vasemmistolaisuus sinusta tarkoittaa?

Vierailija
17/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa liittyä juuri sellaiseen kansalaisjärjestöön mikä on omia arvojasi lähinnä ja mennä rohkeasti mukaan eri tapahtumiin ja toimintaan. Uskon että tapaat monia hyviä tyyppejä ja saat hyviä muistoja. Tsemppiä!

Vierailija
18/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amnesty tai eläimet. Mutta Amnestyn ihmisten vapautuskaavakkeissa ei saisi lukea muiden vangitsemisesta, osa epähuomiossa allekirjoittaa. Jolloin joku väärä voi joutua myös vankilaan.

Vierailija
19/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen Komsomol

Vierailija
20/27 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linux users group kuulostaa just siltä mihin tamperelaisen naisen kannattaa liittyä. Jos noihin muihin siis vertaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi