Mies päättänyt, haluaa erota
Vaikka esim. Juhannuksena meillä oli oikein mukavaa yhdessä. Ja kaikki mahdollisuudet korjata suhteessa olevat epäkohdat.
Tuntuu niin pahalle. Mutta ei toisen päätä voi kääntää, kun on jotain päättänyt.
Itsestä lähellä olo tuntuu niin hyvälle. Hänelle se olisi ihan sama kuka siinä olisi, se on vain läheisyyden kaipuun täyttöä, ilman suurempaa tunnetta.
Tekisi toisaalta mieli olla menemättä lähelle, mutta toisaalta haluan olla lähellä vielä kun se on mahdollista. Tosi ristiriitanen olo. Toisaalta tuntuu hyväksikäytetyltä. Itse rakastan ja rakkaus vain kasvaa lähellä. Hän vain tyydyttää tarpeitaan.
EN HALUA EROTA.
Miten ihmeessä pystyn korjaamaan tämän suhteen yksin, kun toinen ei enää rakasta, eikä halua jatkaa???
Kommentit (32)
Mies päättänyt, haluaa erota
-
Kukas muu kuin se mies sen miehen puolesta olisi päättänyt?
Olisit muuttanut toimintaasi suhteen aikana etkä näin eropäätöksen jälkeen.
Sinulla on sama ongelma kuin hyvin monella naisella ettei suostu näkemään omassa toiminnassaan mitään vikaa silloin kun asiat pystyisi vielä korjaamaan.
Tietysti annan mennä. En todellakaan jää roikkumaan. Mutta, haluaisin ennen sitä tehdä kaikkeni suhteen pelastamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on sama ongelma kuin hyvin monella naisella ettei suostu näkemään omassa toiminnassaan mitään vikaa silloin kun asiat pystyisi vielä korjaamaan.
Niin, näin olisi tietenkin pitänyt toimia. Nyt kärsin tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti annan mennä. En todellakaan jää roikkumaan. Mutta, haluaisin ennen sitä tehdä kaikkeni suhteen pelastamiseksi.
Ainahan se harmittaa jos menettää oman kotiorjan mutta ihmisiä on hankala omistaa ilman ongelmia
Palstalta olen oppinut, että mies ilmoittaa halustaan erota vasta sitten, kun on löytänyt uuden tilallle.
Vierailija kirjoitti:
Palstalta olen oppinut, että mies ilmoittaa halustaan erota vasta sitten, kun on löytänyt uuden tilallle.
Niin, minulla on vahva epäilys, että miehellä on jo uusi. Ei sitä kuitenkaan suostu myöntämään. Luulen, että uusi löytyy toisesta kaupungista, mihin työmatkat usein suuntautuu. Suhteen vakavuutta en tiedä. Ehkä toisenkin pitää hoitaa ero ensin pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se harmittaa jos menettää oman kotiorjan mutta ihmisiä on hankala omistaa ilman ongelmia
Niin. Ei minun mies ole ikinä ollut kotiorja. Hän on saanut täysin vapaasti mennä ja harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja kaikki miehet myös pettävät. Sitä vain ihmettelen, miten jokaiselle miehelle riittää niin monta naista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, minulla on vahva epäilys, että miehellä on jo uusi. Ei sitä kuitenkaan suostu myöntämään. Luulen, että uusi löytyy toisesta kaupungista, mihin työmatkat usein suuntautuu. Suhteen vakavuutta en tiedä. Ehkä toisenkin pitää hoitaa ero ensin pois.
Heti alkaa vian etsiminen muista kun se vika pitäisi etsiä peilistä
Mitäs menit pettämään ja pelaamaan pelejä miehen kustannuksella, ap. Eivät miehet halua oikeasti mitään aisankannattajia olla, vaikka sinä niin toivoisitkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti alkaa vian etsiminen muista kun se vika pitäisi etsiä peilistä
En etsi vikaa toisesta. Vaan sieltä peilistä. Totesin vain, että näin asia taitaa nyt olla. Ja syy löytyy peilistä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs menit pettämään ja pelaamaan pelejä miehen kustannuksella, ap. Eivät miehet halua oikeasti mitään aisankannattajia olla, vaikka sinä niin toivoisitkin.
Koskaan en ole pettänyt. Enkä pelejä pelannut.
Minulla on hiukan samasuuntaisia ajatuksia. On niin kovin tasapaksua ja hankalaa. Mitkään keskusteluyritykset eivät toimi. Pitäisi vaan suorittaa ja kantaa rahaa rouvalle.
Et mitenkään. Anna hänen mennä.