Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain 4 työpaikkaa! Kaikista sain vastauksen!

Vierailija
27.06.2022 |

Olet liian iäkäs ko toimeen! Haemme nuorempaa!
Ikää minulla 60v
Että tällai....

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan sata varma, että et saanut. Minkään firman edes puolittain pätevä hr ei antaisi lähettää tuollaista vastausta, koska ikä on laissa kielletty syrjintäperuste ja siihen viittaaminen johtaa automaattisesti korvausvastuisiin jos työnhakija nostaa kanteen

Vierailija
2/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan sata varma, että et saanut. Minkään firman edes puolittain pätevä hr ei antaisi lähettää tuollaista vastausta, koska ikä on laissa kielletty syrjintäperuste ja siihen viittaaminen johtaa automaattisesti korvausvastuisiin jos työnhakija nostaa kanteen

Ikävä kyllä sain tollaset vastaukset! En kokenut syrjintää millään tavalla! Se on vain tosiasia,että tän ikäiset ei pääse enää mihinkään! Oli laki mikä hyvänsä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä sain tollaset vastaukset! En kokenut syrjintää millään tavalla! Se on vain tosiasia,että tän ikäiset ei pääse enää mihinkään! Oli laki mikä hyvänsä!

Kyllä minulla vielä 10v sitten oli ikkunanpesuseurana eläkkeellä oleva yli 70v rouva jolla oli tylsyys iskenyt, kyseessä pieni siivousfirma.

Tosin nykyään on tuota halpatyövoimaa aika riittämiin...

Vierailija
4/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalaisia vastauksia olen saanut,kuin AP

Ikää minulla 59v

Vierailija
5/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös neljään työhakemukseen velvoitettu, 60+, nivelrikkoinen työtön työnhakija. Työvuosia takana eri aloilta palttiarallaa 40 vuotta, joista viimeisimmät parikymmentä vaativista IT-alan tehtävistä. Työttömänä nyt kolmisen vuotta, joiden aikana olen lähettänyt 119 työhakemusta paitsi oman osaamisalueen, myös muihin tehtäviin esim. myyjäksi, vastaanottovirkaijaksi, toimistotehtäviin jne. Operoidut polvet, ranteet ja hartiat kun eivät salli raskaampaa työtä, jota olisin myös mielelläni tehnyt. Tähän asti yksi tulokseton työhaastattelu. Jotkut työpaikkailmoittajat ovat sentään ilmoittaneet valinneensa toisen hakijan. Useimmat eivät sitäkään vähää. Sellainen työvoimapula täällä eräässä keskisuurissa kaupungissa.

Vierailija
6/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saanut, eikä kyse ole sinun kokemuksestasi vaan siitä että kukaan ei vastaa tuolla tavalla.

Vierailija
7/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalaisia vastauksia olen saanut,kuin AP

Ikää minulla 59v

Et ole saanut vastauksia jossa sinulle sanotaan että olet liian vanha. Ei nykyisin kukaan vastaa noin, koska se maksaa paljon. 

Vierailija
8/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa työnantajana että kukaan ei vastaa sinulle tavalla, josta syrjinnästä korvausvaatimuksen. Joten keksi parempia provoja. 

Vierailija
9/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyödä sitten rahoiksi, ilmoita, ettei asiamene oikeuteen, jos maksavat jonkun mukavan summan. Vie asia oikeuteen, jos eivät maksa.

Vierailija
10/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minulla vielä 10v sitten oli ikkunanpesuseurana eläkkeellä oleva yli 70v rouva jolla oli tylsyys iskenyt, kyseessä pieni siivousfirma.

Tosin nykyään on tuota halpatyövoimaa aika riittämiin...

Halpatyövoima on muotia monissa firmoissa! He ovat kuitenkin nuorempia,kuin 60:set,saati sit vielä iäkkäämmät! Mutta jokainenhan meistä vanhenee ja siirtyy pikkuhiljaa elämänsä ehtoopuolelle!

Vierailija
11/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samaan aikaan boomerit valittavat, kun nuoret ei tee töitä... Vaikea tehdä niitä töitä, kun ette jää eläkkeelle!

Vierailija
12/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuusikymppinen nainen ja en ole saanut tuollaisia vastauksia. Ei ole aloittajakaan.

Vierailija
13/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei vastata tuolla lailla, vaan sieltä tulee joku jäätävä kliseekasa "Jatkoon menevät henkilöt on nyt valittu. Kokonaisuutena arvioiden he olivat parhaat tähän vaativaan ja vastuulliseen työhön ja vastasivat eniten työn vaatimuksia" tms.

Kaikkein hirveimpään kökkökasaan piruuttani vastasin, että ette voi tämän viestinne kanssa olla tosissanne, eihän tällaista edes harjoittelija voi lähettää kellekään.

Vierailija
14/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä myös neljään työhakemukseen velvoitettu, 60+, nivelrikkoinen työtön työnhakija. Työvuosia takana eri aloilta palttiarallaa 40 vuotta, joista viimeisimmät parikymmentä vaativista IT-alan tehtävistä. Työttömänä nyt kolmisen vuotta, joiden aikana olen lähettänyt 119 työhakemusta paitsi oman osaamisalueen, myös muihin tehtäviin esim. myyjäksi, vastaanottovirkaijaksi, toimistotehtäviin jne. Operoidut polvet, ranteet ja hartiat kun eivät salli raskaampaa työtä, jota olisin myös mielelläni tehnyt. Tähän asti yksi tulokseton työhaastattelu. Jotkut työpaikkailmoittajat ovat sentään ilmoittaneet valinneensa toisen hakijan. Useimmat eivät sitäkään vähää. Sellainen työvoimapula täällä eräässä keskisuurissa kaupungissa.

Tuttu juttu, it-alan työvoimapula ei mitenkään koske yli 50-vuotiaita varsinkaan naisia. Parikymmentä vuotta alalla takana on itselläkin, edes haastatteluihin en ole koskaan päässyt. Kaksi vuotta työttömänä oltuani siirryin myyntityöhön. Joskus vähän turhauttaa, kun ammattitaito menee hukkaan. Jonkun verran harrastuksen myötä ylläpidän. Myöskään toimistotöihin ei pääse, vaikka minulla on kaupallinen koulutus myös ja nuoruudesta muutaman vuoden työkokemus palkanlaskennasta ja kirjanpidosta ja sihteerin töistä. Pienessä yrityksessä piti osata kaikkea mahdollista

Näin just viikonloppuna yhden tosi kivan ilmoituksen, homma kuin minulle tehty. Laitan hakemuksen ja käytän kaiken luovuuteni, mutta voisin lyödä vetoa, että eivät kutsu edes haastatteluun. Työvuosia olisi itselläni kuitenkin melkein kymmenen vielä jäljellä.  

Vierailija
15/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista on seurata,et kuka täälä vastaa työnantajana!

M58

Vierailija
16/16 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuusikymppinen nainen ja en ole saanut tuollaisia vastauksia. Ei ole aloittajakaan.

Tässähän ei ole kyse sinusta,vaan AP:sta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän