Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuletin oikeasti auttaa!

Vierailija
27.06.2022 |

Ei ole yhtään hiki kun puhaltaa suoraan naamalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla puhaltaa Lidlin 35 euron yllättävän hyvälaatuinen pöytätuuletin selän takana ja viileää on. Tuo on pienimmällä teholla vieläpä. Ainoa että vähän tulee hartiat kipeäksi. 

Vierailija
2/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa ongelma on että viileys loppuu sillä sekunnilla kun lähdet tuulettimen vierestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin köysikin

Vierailija
4/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti auttaa. Kyllähän sekin helpottaa, jos käy tuulenvire ulkona. 

Vierailija
5/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla puhaltaa Lidlin 35 euron yllättävän hyvälaatuinen pöytätuuletin selän takana ja viileää on. Tuo on pienimmällä teholla vieläpä. Ainoa että vähän tulee hartiat kipeäksi. 

Miksi et laita tuuletinta puhaltamaan epäsuorasti kohti? Silloin ei tule hartiat kipeäksi vedosta. 

Vierailija
6/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin myös ilmalämpöpumppu, eikä tarvi jumittua yhteen kohtaan nauttimaan viileydestä.

Vierailija
7/7 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et laita tuuletinta puhaltamaan epäsuorasti kohti? Silloin ei tule hartiat kipeäksi vedosta. 

En jaksa kaivaa jatkojohtoa muuttolaatikoista ja johto ei yllä . Lisäksi täällä nyt ihan järkyttävä pahvilaatikko- ja pakkausmateriaalikaaos 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi