Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesävieraiden hääräily keittiössäsi

Vierailija
27.06.2022 |

Miten suhtaudut?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsy kielletty.

Vierailija
2/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heille on annettu lupa hääräilyyn, joten en suhtaudu mitenkään erikoisesti.

Aina annetaan yövieraille lupa keittiön käyttöön, niin ei kenenkään tarvitse vaikka aamulla olla nälissään, jos isäntäväki nukkuu vieraita pidempään. Ja omat läheiset joko tuo ruokaa tullessaan tai on sovittu, että mitkä tuotteet on vapaasti käytettävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii ihan hyvin, mun puolesta saavat hääräillä.

Vierailija
4/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa ollenkaan. Jos joku on kylässä pitempään kuin yhden illan, on helpottavaa jos ei tarvitse koko ajan passata. Ihmisillä kun on niin erilaisia rytmejä ja tarpeita ruokailun suhteen.

Vierailija
5/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat kohtuuden nimissä "häärätä", eli ottaa aamupalaa nälkäänsä jos isäntäväki nukkuu pitkään.

En tykkäisi siitä, että vieraat kaivelevat kaappeja ja yrittävät päättää, että mitä ruokaa laitettaisiin. Toki kohteliaisuudesta kaikille sanotaan, että jääkaapista saa ottaa kaikkea mitä haluaa, mutta pitäisi vieraidenkin tajuta, että se tarkoittaa vain sitä.

Vierailija
6/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhemajoitus ei ole tätä päivää. Enkä varsinkaan menisi toisten keittiöön, monella on kuitenkin omat pilkuntarkat sääntönsä.

Vierailija
7/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun meille tulee vieraita, komennan heti tutuimpia töihin. Nyt jo aikuisten lasten koulukaverien  käydessä kylässä, komennan heidät vieläkin. Laita Xx sinä uuni päälle ja ala leikkelemään ......

Vierailija
8/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ei tapahtuisi.

Vierailija
9/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se olisi edes kovin hygieenistä, että keittiössä laukkaa vierasta porukkaa.

Vierailija
10/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain perheellä on lupa touhuta MINUN keittiössäni.

Joskus ennen vanhaan, kun joku yritti täyttää astianpesukonetta päin persettä, häädin välittömästi. Mun systeemiä ei tule kukaan sotkemaan.

Vain aamukahvit saa keittää, kun kaikki tarpeellinen on keittimen vieressä.

Vierailija
11/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Ihaninta on jos vieras on tehnyt ruoan kun tulen töistä. En ole keittiöstäni mustasukkainen. Toki siisti pitää olla, ei saa jättää keittiötä huonompaan kuntoon kuin mitä löydettäessä.

Vierailija
12/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Ei keittiössäni ole mitään salaista, saa vaikka tonkia kapit läpikotaisin, kunhan ei sotke. Valurautapannu pitää sitten pestä vedellä ja kuivata heti käytön jälkeen! :D

Vierailija
13/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan. Ei keittiössäni ole mitään salaista, saa vaikka tonkia kapit läpikotaisin, kunhan ei sotke. Valurautapannu pitää sitten pestä vedellä ja kuivata heti käytön jälkeen! :D

Siinäpä se: jokaisella joku oma outo kommervenkki.

Vierailija
14/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se: jokaisella joku oma outo kommervenkki.

Ei tuo ole outoa kellekään jolla on valurautapannu :D

Vierailija
15/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun meille tulee vieraita, komennan heti tutuimpia töihin. Nyt jo aikuisten lasten koulukaverien  käydessä kylässä, komennan heidät vieläkin. Laita Xx sinä uuni päälle ja ala leikkelemään ......

Nämä on kamalimpia vierailuja, joihin on päätynyt. Tulee pyyntö, että tulkaas kahville lauantaina klo 14 ja kun mennään, niin alkaa kakun tekeminen tms. Olen jo oppinut, että kun komennetaan leikkaamaan tai laittamaan, niin katoan paikalta. Olen kutsuttuna vieraana, en kondiittorina.

Vierailija
16/27 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää omatoimisista vieraista. Auttaminen on jees, etenkin kun kysyy miten voi auttaa eikä vaan omineen ala tonkia kaappeja.

Ei siellä kaapeissa mitään salaisuuksia ole, mutta ne ei kuulu muille, etenkään omin luvin tonkijoille. Kysyttäessä kerron kyllä missä mitäkin on ja sen voi itse ottaa.

Vierailija
17/27 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista ei tapahtuisi.

Miksi ei?

Vierailija
18/27 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keittiötyranni kesämökilläkin...

Vierailija
19/27 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut pulassa jos kukaan ei olisi auttanut

Vierailija
20/27 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisiin perheisiin on ilo tulla käymään. Tulee kutsu illanviettoon ja sitten päätyy keittiöön maksuttomaksi apulaiseksi. Kaverini perhe on tällainen, tuossa tilanteessa olen todennut, että ei kai tää mun salmonella haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi