Haluaisin maata suljettujen verhojen takana katsomassa alasti Netflixiä ja juomassa jääkahvia sekä mennä ulos vasta yöllä, mutta äitinä en voi
Pitää mennä leikkipuistoon ja uimarannalle. Ainoa lohtu on, että äkkiä nuo kasvaa (2 ja 5vuotiaat).
Rakastan mun lapsia ylikaiken, mutta tällä helteellä..
Kommentit (6)
Menkää rannalle. Hyvät suojakertoimet kaikille. Kai voit rannalla äitinäkin olla vähissä vaatteissa.
Ei kai sitä kuumimpaan aikaan päivästä tarvitse puistoon ja rannalle mennä? Tehkää jotain sisällä nyt ja lähtekää ulos illalla, kun aurinko ei enää porota niin kuumasti.
No ei kyllä ole mikään pakko mennä keskipäivällä polttamaan itsensä ja lapsensa paahteiseen leikkipuistoon. Todellakin menen vasta myöhemmin ulos lasten kanssa ja nyt ollaan ainakin kaikkein kuumimpina päivinä lähinnä kotona tai taloyhtiön leikkipaikalla, jonne on laitettu kahluuallas. Pidän myös terassilla pientä ammetta, jossa voi kastautua. Mulla ei ole ajokorttia, joten pitäisi näiden kolmen kanssa (2v,4v ja 5v) kävellä se 2-4km riippuen kohteesta eri leikkipuistoihin tai lähimpään uimarantaan. Tukalaa ehtisi tulla jo ainakin lapsille kävellä tuolla.
On kai kaikilla oikeus tehdä mitä tahansa etovaa tai vastenmielistä muiden mielipiteistä riippumatta?
Etovuus on käsittämättömän huono ja typerä syy puuttua muiden ihmisten elämään ja oikeuksiin elää täsmälleen siten kuin he haluavat.
Voi kai sitä muutakin keksiä kuumimpaan aikaan. Itse en veisi lapsia keskellä päivää kumpaankaan, kun aurinko paahtaa.