Onko tämä loukkaavaa käytöstä mielestänne?
Mies nukkuu kanssani sängyssä vain kerran viikossa tai harvemmin, ainoastaan silloin kun haluaa läheisempää kanssakäymistä. Ja minä haluaisin sitä useammin, mutta mies säätelee sen mahdollisuutta nukkumalla sohvalla.
Tuntuu vaan niin tyhmältä olla parisuhteessa mutta herätä aina yksin.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Et ole ajatellut jutella asiasta miehen kanssa suoraan? Sohvalla nukkumiseen voi olla looginen syy, jota et nyt tajua ja mietit tilannetta vain itsekkäästi omalta kannaltasi?
Aika helposti voi alkaa pyörittää asioita oman pään sisällä, jos puhelin ja AV-palsta on aamulla herätessä vieressä eikä se kumppani. Ja illalla viimeisenä myös.
Ongelma on siinä, ettette ole pystyneet selvittämään tuota. Jos keskustelu ei onnistu, suhteen tulevaisuus ei näytä hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on siinä, ettette ole pystyneet selvittämään tuota. Jos keskustelu ei onnistu, suhteen tulevaisuus ei näytä hyvältä.
Selvitys: nukahdin sohvalle.
Loppu on tulkintaa.
Vastaako AP tarkentaviin kysymyksiin?
Sinä kuorsaat, mies haluaa nukkua. Yksinkertaista.
On loukkaavaa. Mies tuijottaa yöt töllöstä kaikki mikä viittaa seksiin, tempparit ym.? Tekstailee salapanolle?
Tai erektio- ongelmia? Ei halua enään seksiä sun kanssa kuin pakolliset?
Kyllä taas paistaa mitä ollaan vailla. Kaalimato.
Kun taannoinen mieheni alkoi nukkua sohvalla, syynä oli kuulemma se, että oli nukahtanut television ääreen. Kun vein hänelle peiton, hän sai raivokohtauksen. Eipä tuohon muuta syytä ollut, tuohon sohvalla nukkumiseen kuin uskottomuus.
Vierailija kirjoitti:
En pidä loukkaavana kuin sinun ulinaa täällä, ap.
Minä taas pidän loukkavana verbiä "ulinaa".
Oletko ap kehopositiivinen, no olethan sinä. Ymmärrän täysin miehesi.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei luultavasti enää mahdu sänkyyn koska ap on läskistynyt niin paljon.
Tämä. Ja ap alkanut kuorsata lihoamisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä loukkaavana kuin sinun ulinaa täällä, ap.
Minä taas pidän loukkavana verbiä "ulinaa".
Pakko antaa tällainen näkökulma: minä suorastaan rukoilen, että voisin siirtyä pysyvästi sohvalle nukkumaan. Olen todella herkkäuninen, joten herään jollakin tasolla joka kerta, kun mies kääntää kylkeä, hengittää raskaasti, kuorsaa tai puhuu unissaan. Olen miehen ollessa pois kotoa kuin toinen ihminen, kun saan vihdoinkin nukuttua kunnolla. Joillekin erilliset sängyt vaan sopii paremmin, eikä se ole merkki pettämisunelmista tai huonosta suhteesta.
Mutta..... Kyllähän tästä pitää pystyä puhumaan suoraan. Jos vaan mitään sanomatta siirtyy sohvalle eikä edes kysyttäessä kerro syytä, niin onhan se tökeröä käytöstä.