Onko tämä loukkaavaa käytöstä mielestänne?
Mies nukkuu kanssani sängyssä vain kerran viikossa tai harvemmin, ainoastaan silloin kun haluaa läheisempää kanssakäymistä. Ja minä haluaisin sitä useammin, mutta mies säätelee sen mahdollisuutta nukkumalla sohvalla.
Tuntuu vaan niin tyhmältä olla parisuhteessa mutta herätä aina yksin.
Kommentit (55)
Et ole ajatellut jutella asiasta miehen kanssa suoraan? Sohvalla nukkumiseen voi olla looginen syy, jota et nyt tajua ja mietit tilannetta vain itsekkäästi omalta kannaltasi?
Kyllä toi tuntuisi pahalta :( Kannattaa ottaa puheeksi, mutta vältä syyllistävää sävyä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä toi tuntuisi pahalta :( Kannattaa ottaa puheeksi, mutta vältä syyllistävää sävyä
Miksi se tuntuisi pahalta?
On loukkaavaa. Ex muutti sohvalle. Ei mitään selitystä eikä suostunut puhumaan. Mitään fyysistä suhdetta ei ollut viimeisiin vuosiin.
Mun mies on kans alkanut nukkua sohvalla, sanoo syyksi, että nukahtaa aina siihen telkkaria katsoessaan (mä menen aina aiemmin nukkumaan), mutta jotenkin ei tunnu uskottavalta. Seksielämään ei ole meillä kyllä vaikuttanut mitenkään.
Mies sanoo nukahtavansa sohvalle kun lukee/katsoo telkkaria illalla. Ei minustakaan tunnu uskottavalta, yksin kotona ollessaan oli päässyt sänkyyn öiksi.
Ap
On. Hanki hänelle kerran viikossa maksullinen niin ei tarvitse vaivautua sänkyyn asti.
Tietenkään sinä et voi alentua menemään sohvalla makaavan miehen luo? Siis panoaikeissa?
En sanoisi, että pitäisi loukkaantua, mutta jos sinua kiinnostaa teidän liiton tulevaisuus, niin ainakin kannattaa huolestua.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään sinä et voi alentua menemään sohvalla makaavan miehen luo? Siis panoaikeissa?
Antaa sellaisia signaaleja että on väsynyt, haluaa olla rauhassa ja sanookin ääneen haluavansa olla yksin. Eli ei ole oikein hyvä hetki mennä.
Jos tää tilanne on uusi niin olisin huolissani. Mistä tietää vaikka ois ihastunut ja kirjoittelee jonkun kanssa eikä siksi halua tulla viereen kun haaveilee siitä toisesta. Itselläni on ollut sellainen tilanne kauan sitten.
Vierailija kirjoitti:
On. Hanki hänelle kerran viikossa maksullinen niin ei tarvitse vaivautua sänkyyn asti.
Juuri näin!
Nyt on ihan varmasti suhteessanne pielessä paljon muutakin kuin vain nukkumisjärjestelyt. Asia voi ratkeata paremmin keskustelemalla miehen kanssa kuin kyselemällä muiden mielipiteitä.
On.