Mitä lahjaksi 18 v sukulaistytölle?
Mennään sukulaisen 18 v synttäreille, kun satutaan olemaan siellä päin reissussa. Emme ole läheisiä enkä tiedä mitä haluaisi lahjaksi. Jotain pientä, n. 20-30 e max.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti, voi sitten itse ostaa mitä haluaa
Minne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Lindexiin? eri
Jos et yhtään tiedä mistä hän tykkää niin anna käteistä. Lahjakortti jää käyttämättä jos se "väärään" paikkaan.
Ei ainakaan Lundexiin. Se on mummojen kauppa tuon ikäisen mielestä.
Laita se 20-30 e rahana kuoreen, ilahduttaa varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Jos et yhtään tiedä mistä hän tykkää niin anna käteistä. Lahjakortti jää käyttämättä jos se "väärään" paikkaan.
Just tämä, itse olen ostellut omilta lapsiltani pois heidän lahjaksi saamiaan lahjakortteja joille ei ole ollut käyttöä.
Raha on paras lahja.
Nuoret eivät yleensä tykkää käyttää käteistä. Veisin kukan ja onnittelukortin ja siirtäisin MobilePaylla nuoren tilille ne rahat.
Mobilepay. Voiko olla kuivempaa lahjaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne?
Lindexiin? eri
Mun saman ikäinen ei tekisi Lindexin lahjakortilla mitään, ei löydä sieltä oikein mitään ostettavaa. Vaikkapa Zalandon lahjakortille olisi enemmän käyttöä. Tai sitten VeroModa, BikBok, GinaTrickot, urheiluliikkeet, S-ryhmä, Marimekko...
Vierailija kirjoitti:
Mobilepay. Voiko olla kuivempaa lahjaa.
Sen nuoren mielestä varmasti hyvä lahja! Ja olen eri kuin tuo MobilePaytä ehdottanut.
Satisfyer tai taikasauva. ETTEKÖ JO YMMÄRRÄ?
Miksi pitää antaa lahja, jos ette edes ole läheisiä? Ei kai kukaan odotakaan, että tietäisit, mitä joku vieras 18v haluaa.
Nätti kukka riittää onnen toivotukseksi.
Jos kaipaat 18-vuotislahjaideoita , niin Elämyslahjoilta eivät ideat lopu kesken. Olemme vuosien varrella koonneet valikoimaan kaikkea aina minigolfista tandemhyppyyn. 18-vuotislahjaksi suosittelen esimerkiksi huonepakopeliä, rentoutuskelluntaa, karting-ajoa tai suppailua. Klikkaile tekemään lahjalöytöjä Elämyslahjojen yli 1400 elämyksen valikoimaan, jos sieltä saisit inspiraation uudenlaiseen lahjaideaan >>> www.elamyslahjat.fi/syntymapaivalahja/18-vuotislahja/
Veisin kukkia ja vähän rahaa lahjaksi.
Käteinen on parempi kuin lahjakortti. Alkoholi on huono lahja kaikki ei käytä, voi olla silloin loukkaavaa saada viinapullo...
Jos käyttää alkoa, niin skumppapullo. Mä ainakin olin 18-v otettu, jos joku muisti synttäreitä tällä tavalla. Tuntui niin aikuismaiselta...mutta se olikin ysärillä 😅
Preservatiivejä kestopakkaus sekä iso tuubi liukkaria pärsseseksiin.