Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Adlibris-verkkokirjakauppaa vaivaa?

Vierailija
27.06.2022 |

Adlibris-verkkokirjakauppa näkyy menneen nurin. Minulla oli ostoskori puolillaan alennustuotteita. Onkohan asiakkaita liikaa vai muuten vain kassat kiinni?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuille ei tosiaan pääse ollenkaan tällä hetkellä. Onkohan kyse huoltotoimenpiteistä tai jostakin sellaisesta. 

Vierailija
2/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivuille ei tosiaan pääse ollenkaan tällä hetkellä. Onkohan kyse huoltotoimenpiteistä tai jostakin sellaisesta. 

Huoltotoimenpiteitä minäkin ensin ajattelin, mutta niistä tulee yleensä selvä ilmoitus ruudulle jo etukäteen. Jos minä olisin kauppias, en teettäisi huoltoja kesken alekampanjan, tai teettäisin ne yöllä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin eilen illalla kirjoja, joten näyttäisi olevan vain tällä hetkellä ongelmia.

Vierailija
4/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan mennyt nurin. Kannattaa olla aina aikaisin paikalla ja nopea.

Vierailija
5/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän on jo kauan valitettu, että jotain hämärää on tuossa firmassa ja sen nettisivuissa. Toimitukset kestää ikuisuuden jos edes toimitetaan, firman yhteystiedoissa oli jonkun aivan sivullisen yksityishenkilön puhelinnumero jne.

Vierailija
6/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ottaa äänikirjapalvelu tai varata kirjastosta. Kirjat ovat kirjana ikäviä ja turhuuksia omistaa.

Vierailija
7/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän on jo kauan valitettu, että jotain hämärää on tuossa firmassa ja sen nettisivuissa. Toimitukset kestää ikuisuuden jos edes toimitetaan, firman yhteystiedoissa oli jonkun aivan sivullisen yksityishenkilön puhelinnumero jne.

Minä olen tilannut kahdesti, eikä ole ollut valittamista. Tänä aamuna etsiskelin tietoa tuosta kaatumisesta ja huomasin, että firma on saanut paljon huonoja arvioita. Oli siellä hyviäkin joukossa, mutta yllättävän vähän.

Vierailija
8/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut varmaan vuoteen, mutta aiemmin tilasin usein ja ainoa moite on toimituksen kestossa, se oli pari kertaa paljon ilmoitettua pidempi, mutta kirjat saapuivat lopulta. Nykyään kuuntelen enemmän äänikirjoja kuin luen printtikirjoja, joten ei tule enää ostettua kuin jokunen pokkari kivijalkaliikkeestä silloin tällöin.

Vierailija
9/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako ottaa äänikirjapalvelu tai varata kirjastosta. Kirjat ovat kirjana ikäviä ja turhuuksia omistaa.

Minulla on seinän kokoinen kirjahylly täynnä kirjoja. Jollei sekaan mahdu, hankin toisenkin kirjahyllyn. Tykkään lukea, en kuunnella. Kirjaston kirjat ovat törkypesiä, joten niihin en koske.

Adlibris-ostokseni ovat muuta kuin kirjoja. Heillä ei ole niitä, joita minä luen.

Ap

Vierailija
10/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjastohuone tai vähintään kunnon kirjahylly on yksi tärkeimmistä asioista kotona. Kyläpaikassa kirjojen perusteella tekee helposti päätelmiä isäntäväen sivistyneisyydestä ja älykkyydestä. Kaikkein ruminta kieltä kertoo, jos kirjoja ei löydy lainkaan. 

Vierailija
11/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisihän se lopulta: tauon aikana päivittivät alennuksia niin, että minun ostoslistani yhteissummasta katosi vielä kolmannes. Itse asiassa melkein koko päiväkausia jahkailemani lista meni uusiksi, kun nyt raaskin ostaa kalliimpaa.

En ole Adlibriksen työntekijä. Sain oman tilaukseni tehdyksi, joten nyt voin vinkata muillekin. :)

Ap

Vierailija
12/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryccät iski kirjakauppaan. Jää kesän hömppäromaanit nyt ostamatta ja Suomi kaatuu. 

Vierailija
13/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjastohuone tai vähintään kunnon kirjahylly on yksi tärkeimmistä asioista kotona. Kyläpaikassa kirjojen perusteella tekee helposti päätelmiä isäntäväen sivistyneisyydestä ja älykkyydestä. Kaikkein ruminta kieltä kertoo, jos kirjoja ei löydy lainkaan. 

Ei kannata tehdä heti tästä sitä päätelmää, ettei kyläpaikassa luettaisi.  Ehkä silloin, jos kyseessä on yli sadan neliön lukaali eikä kirjahyllyä näy, voi ajatella, että isäntäväki ei lueskele juurikaan.  Mutta varsinkin pienissä kaksioissa ei välttämättä mahdu kirjahyllyä. Itse luen, mutta kirjat on eteisen kaapissa. Työpöytä ja muutama keskusyksikkö vie puolet olohuoneesta, kiitos etätyön. Makkari on sellainen pieni koppi, niinkuin nykyään tehdään. Juuri ja juuri mahtuu 120cm sänky eikä muuta.

Vierailija
14/14 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryccät iski kirjakauppaan. Jää kesän hömppäromaanit nyt ostamatta ja Suomi kaatuu. 

Minä ostin ison kasan neulelankoja ja -puikkoja. Ryccillekin jäi vielä.

Ap