Onko isot nännit kauniit
Kommentit (22)
Ovat kyllä, varsinkin sellaiset laajat nännipihat. Vaimolla ne ovat n. kahvikupin laajuiset. Nännipihan iho tuntuu erilaiselta koskettaa kuin rinnan muu iho. Minusta ne tosi kiihottavat ja nautin niiden hyväilemisestä. Joskus oon roiskinutkin niille.
Juu. Ja myös tuntuvat oikein hyviltä, kun ovat suussani.
Todellakin ovat! Isot nännit ja laajat nännipihat ovat erittäin kauniita ja kiihottavia.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin ovat! Isot nännit ja laajat nännipihat ovat erittäin kauniita ja kiihottavia.
Kyllä näin on. Vaimolla onneksi on ja oikein tummat vielä.
Kyllä isot nännit on kauniit! Ehdottomasti!
Kiihottavat kyllä ja isot nännipihat myös mutta kauneus riippuu tietenkin kokonaisuudesta.
Ihan pienissä tisuissa hennon vaaleanpunainen pikkunänni on luonnollisemnan näköinen kuin valtavat nortinnatsat ja teevadin kokoiset nännipihat jotka tietty peittäisivät koko rinnan.
Mulla on aika pienet ja vaaleat (olen itsekin vaalea) nännipihat ja hyvin matala nänni, nuorempana oli sisäänkääntynyt eikä nytkään paljon siitä puutu. Rinnat ovat isokokoiset. Nuorempana olin epävarma nänneistäni, koska ne olivat vähän sellaiset pullistuneen näköiset, nykyään vanhempana minusta näyttävät sen vuoksi nuoremman naisen rinnoilta.
Olivat millaiset tahansa, niin en huolisi miestä, joka niitä moittii.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika pienet ja vaaleat (olen itsekin vaalea) nännipihat ja hyvin matala nänni, nuorempana oli sisäänkääntynyt eikä nytkään paljon siitä puutu. Rinnat ovat isokokoiset. Nuorempana olin epävarma nänneistäni, koska ne olivat vähän sellaiset pullistuneen näköiset, nykyään vanhempana minusta näyttävät sen vuoksi nuoremman naisen rinnoilta.
Olivat millaiset tahansa, niin en huolisi miestä, joka niitä moittii.
Itse asiassa eivät olleet sennäköiset kun kuvissa, joita äsken katsoin. Olivat vain hyvin matalat, mutta tulivat hieman paremmin esille imetyksen jälkeen. Pullistuneille nänneille en tiedä nimeä enkä nähnyt opastekuviakaan sellaisista. Imetys oli kyllä hyvin kivuliasta alkuun, koska nännipiha oli hyvin ohutta ja pehmeää ihoa ja meni verille.
Kerran olen imeskellyt sellaisia noin 4 cm pitkiä ja halkaisijaltaan noin 2 cm nännejä. Mukava niitä oli hiplata ja imeä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olen imeskellyt sellaisia noin 4 cm pitkiä ja halkaisijaltaan noin 2 cm nännejä. Mukava niitä oli hiplata ja imeä.
Puolen ensimmäisen elinvuoden aikana??
Mun tyttöystävällä on sellaiset Nortin natsat, jotka kovettuvat kiihottuessa. Parhaat tähänastisista nauttimistani. Ostin hänelle sydämenmuotoiset punaiset lasiriipukset niihin ja hän tykkää käyttää niitä. Ne heiluvat kivasti, kun rinnat ovat pystyt ja kiinteät D-kuppiset.
Koolla ei niin väliä, mutta saisivat olla vaaleanpunaiset ja nöpöttävät.
Pienet, pehmeät ja vaaleat nännit ja nännipihat on luonnollisesti kauneimmat, kuten myös pienet ja terhakat rinnat joissa näitä tapaa.
Tummat, meetwurstinkokoiset ja-väriset nännipihat ja isot nännit riippareissa onkin sitten pahimmat.
Tarkoittaako ap nännejä vai nännipihoja? Henk koht kaikki nännit toimivat, mutta jos nyt erikseen pitää ihan paras suosikki nimetä, niin pitkät mutta ei erityisen paksut nännit napakaksi kiristyneinä pienillä tai olemattomilla nännipihoilla. But thats just me.
Pikät ja terhakat on aivan huiput, mutta maltilliset nänninpihat. Kiihotus näkyy upeasti nännien stondiksena.
Isonänniset naiset tietävät itsekin niiden taian.
No on, eikä vaan nännit vaan isot nännipihat.