Mitä ajattelisit tällaisista vieraista
Tulevat huvilalle tyhjin käsin yli viikonlopun, eivät käy kaupassa yhdessä hakemassa ruokaa, vaan samantien häipyvät muualle kun kuulevat, että kaupassa pitäisi käydä. Juttelevat siitä kuinka pitäisi viedä kotiin tuliaisia lomareissulta, kun taas itse mietin missä ne meidän tuliaiset ovat.
Ulkona käyty yhden kerran yhdessä syömässä jolloin jokainen maksoi omat ruoat. Tulevat ja menevät sanomatta meille mitään tai kysymättä haluammeko viettää aikaa heidän kanssaan tai lähteä syömään. Nytkin viimeisenä päivänä toinen viettänyt koko päivän aamusta asti ties missä, tuli illasta suihkuun sanomatta sanakaan, piilotteli huoneessaan loput ajat ja lopulta olivat häipyneet taas ulos syömään sillä välin kun itse menin yläkertaan suihkuun aikani odotettua. Tuli taas hyväksikäytetty olo, kun majoitus kelpaa mutta seura ei.
Kommentit (26)
He eivät varmaan halua olla häiriöksi sinulle, eivät tiedä haluatko jutella vai olla omassa rauhassa? Pyydä heitä tutustumaan kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
He eivät varmaan halua olla häiriöksi sinulle, eivät tiedä haluatko jutella vai olla omassa rauhassa? Pyydä heitä tutustumaan kanssasi.
Luulisi että löytyisi suuta sanoa. Jos vieraalla itsellä käytös tuota luokkaa että painellaan suoraan ulkoa tullessa omaan huoneeseen sanomatta sanaakaan, niin en minäkään silloin tyhjiä kyllä kysele mitä haluavat ja milloin. Parempi tulla itse kysymään.
Ap
Sano heille seuraavalla kerralla, että kiva kun tulitte, että voitte lähteä.
Ahhahhaa, kuulostaa minun exäni juhannuksenvietolta. Olivat tyttären kanssa kylässä, jonne kaikki veivät jotain mennessään. Kun kysyin tyttäreltä, mitä he veivät, vastaus oli että ei mitään... Todellakin opastin, että kun on yhteiset ruokailut, kaikki vievät jotain mennessään ja kaikkien tuomiset sovitaan etukäteen. Mutta exä nyt on lokkien lokki, se on tässä vuosien mittaan huomattu. Pahinta on, ettei itse edes tajua, saati häpeä.
Veikkaan, että vieraat tulevat jostain Tampereen suunnalta. Olenko oikeassa?
Se on se kesä taas kun lokit lentää paikasta toiseen